project-1

Port Lotniczy we Wrocławiu
Identyfikacja wizualna
W ramach udziału w konkursie na logo Portu Lotniczego we Wrocławiu przygotowaliśmy nowoczesny znak graficzny wraz z logotypem w formie napisu „Wroclaw Airport”.
OPIS PROJEKTU
Propozycja nowego logo dla Wrocław Airport
Symbol powstał na bazie inicjałów liter W i A – odpowiednio od słów Wroclaw i Airport. Litera „A” zawarta w symbolu została zaadoptowana również w logotypie. Dzięki tej unikalnej modyfikacji logotypu, sygnet i elementy tekstowe mogą oddzielnie w jednoznaczny sposób budować identyfikację wizualną marki.

Szeroko rozstawiony symbol poza odniesieniem do inicjałów swym wyglądem nawiązuje również do kształtu skrzydeł i wzbijającego się w niebo samolotu oraz wyglądu nowego terminalu. Kolorystyka czerwono-czarna nawiązuje do barw zawartych w herbie Miasta Wrocław. Kolory sygnetu (czerwono-białe) to nawiązanie do Polski. Projekt nowego znaku graficznego jest przyjazny zarówno dla pasażerów i partnerów lokalnych, jak i zagranicznych.

Projekt nie został wybrany i nie przeszedł do etapu realizacji.

project-2

NewLab Systems Sp. z o.o.
Corporate Identity
NewLab Systems to nowoczesna firma z branży biotechnologicznej, dostarczająca innowacyjne rozwiązania na polski rynek medyczny.
OPIS PROJEKTU
Identyfikacja wizualna
W ramach przygotowania Corporate Identity stworzyliśmy spójną i wyrazistą koncepcję wizerunkową firmy. Prace obejmowały stworzenie loga, odpowiadającego charakterowi marki, projektu wizytówek, papieru firmowego oraz innych materiałów składających się na identyfikację wizualną. Miały na celu podkreślenie innowacyjności oraz wywołanie i utrwalenie pozytywnych emocji wśród Klientów.

project-3

int4
Corporate Identity
INT4 to dostawca nowoczesnego oprogramowania dla przedsiębiorstw, wdrażający z powodzeniem w firmach na skalę międzynarodową, technologię SAP.
OPIS PROJEKTU
Identyfikacja wizualna
W ramach przygotowania Corporate Identity stworzyliśmy spójną i wyrazistą koncepcję wizerunkową firmy. Prace obejmowały stworzenie loga, odpowiadającego charakterowi marki, projektu wizytówek, papieru firmowego oraz innych materiałów składających się na identyfikację wizualną. Miały na celu podkreślenie innowacyjności oraz wywołanie i utrwalenie pozytywnych emocji wśród Klientów.
IT Future 2014
I miejsce w kategorii
E-commerce
Innovation
Trol Intermedia
HIT Wielkopolski
Nagroda w kategorii
Innowacyjne
e-rozwiązania
Trol Intermedia
Ekomers 2014
Nominacja w kategorii
Najlepsza platforma
sklepowa
2ClickShop
Ekomers 2014
III miejsce w kategorii
Najlepsza agencja oferująca
usługi wdrożeniowe
Trol Intermedia
Ekomers 2014
Nominacja w kategorii
Innowacja roku
Real-Time Exchange Data
2ClickShop
Zaufało nam ponad 2000 klientów
Poczta 2ClickShop Skontaktuj się z nami