project-1

Centrum Handlowe Zielone Arkady
Serwis wizerunkowy
Strona wizerunkowo-informacyjna nowo powstałego Centrum Handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy. Jest to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w tym mieście. Szeroka oferta handlowa, doskonała lokalizacja w centrum Bydgoszczy oraz niecodzienne rozwiązania architektoniczne, to tylko niektóre z atutów tego miejsca.
OPIS PROJEKTU
Responsywna strona wizerunkowa
Strona zaprojektowana została w technologii Responsive Web Design, czyli możliwe jest przeglądanie jej na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dzięki temu trafia do szerokiego grona odbiorców, którzy korzystają z różnych nośników, a dodatkowo pozytywnie odbierana jest przez algorytmy wyszukiwarki Google.
Nowoczesna, przejrzysta grafika, zaprojektowana zgodnie ze światowymi trendami, to największy z atutów tej strony. Łatwość wyszukania informacji oraz dotarcia do odpowiednich treści, to kolejne założenie zespołu projektowego, które w pełni zostało osiągnięte.
Koncepcja i strategia
Naszym zadaniem było przygotowanie unikalnej koncepcji, kreacji oraz wdrożenia funkcjonalnego serwisu internetowego Centrum. Ponadto wdrożenie i dostarczenie intuicyjnego systemu zarządzania treścią 2ClickCMS, odpowiadającego na potrzeby klientów oraz najemców powierzchni handlowych. Wyodrębniono obszary, które będą kluczowe w zakresie funkcji, użyteczności oraz te, które zachęcą do powrotu użytkowników na stronę, utrzymując odpowiedni poziom zaangażowania.
W celu usprawnienia komunikacji z najemcami, zarekomendowaliśmy klientowi wdrożenie modułu Intranet.
Największym wyzwaniem projektu było zaprojektowanie użytecznego planu Galerii z modułem wyszukiwania i filtrowania, który efektywnie ułatwi odnalezienie konkretnego punktu/marki lub branży, ze szczególnym naciskiem na urządzenia mobilne.
Wdrożenie
W odniesieniu do koncepcji przygotowaliśmy makiety użytecznościowe, następnie wykonaliśmy layouty graficzne oraz przeszliśmy do wdrożenia systemu 2ClickCMS. W kolejnym etapie zostały oprogramowane i wdrożone moduły dedykowane oraz strefa Intranet. W fazie końcowej przeprowadziliśmy wieloplatformowe testy funkcjonalne i użytecznościowe.
Krótki okres na realizację projektu, wymagał równoległej pracy wielu zespołów.

Istotną rolę funkcjonalności witryny spełnia udostępniona najemcom platforma intranetowa, dzięki której mogą aktywnie uczestniczyć w tworzeniu oferty promocyjnej oraz komunikować się z zarządcą. W ramach funkcjonalności najemca otrzymał możliwość zarządzania własnymi ofertami promocji czasowych, ofertami pracy czy wydarzeniami. Każda aktywność akceptowana jest przez administratora strony.
W celu usprawnienia dotarcia do Galerii serwisie wdrożono funkcję wyznaczania trasy, ułatwiające dotarcie do Centrum Handlowego.
Na stronie wdrożono również interaktywny Plan Galerii, który umożliwia wyszukanie konkretnego punktu/marki w Galerii. Rozwiązanie to pozwala także na filtrowanie określonych punktów/marek w Centrum wg określonych branż. Plan Galerii jest responsywny, adaptowalny do każdego urządzenia mobilnego.

project-2

ElektRa
Serwis wizerunkowy
ElektRa to nieustannie rozbudowująca się sieć hurtowni i sklepów położonych na terenie Polski. Firma oferuje szeroki wybór artykułów elektroinstalacyjnych, obejmujących ponad 20 tysięcy produktów - zarówno polskich, jak i zagranicznych producentów.
OPIS PROJEKTU
Rzetelność, solidność, sumienność
Dla firmy ElektRa przygotowaliśmy projekt nowoczesnego serwisu wizerunkowego w celu odświeżenia wizerunku marki i udoskonalenia komunikacji z Klientem. Dodatkowym udogodnieniem jest fakt, iż strona powstała w technologii RWD – można ją przeglądać również na urządzeniach mobilnych.
Kluczowym zagadnieniem przy projektowaniu było odpowiednie wyeksponowanie i rozmieszczenie informacji o ofercie produktowej. Czytelny oraz przejrzysty katalog oświetlenia i aranżacji z pewnością zainteresuje nie tylko specjalistów, ale także miłośników wnętrz i klientów detalicznych.
Koncepcja i strategia
Projekt graficzny serwisu, stworzony w oparciu o najnowsze trendy, jest bardzo intuicyjny. Cała koncepcja zgodna z identyfikacją wizualną firmy ElektRa powstała by inspirować, ale również kompleksowo przedstawić asortyment firmy. W przypadku zainteresowania poszczególną ofertą z łatwością odnajdziemy kontakt z przedstawicielem firmy, a rozwiązania licznych problemów podsunie nam także kontent na blogu. Porady eksperckie, profesjonalne aranżacje wnętrz i zdjęcia produktów – wszystko czego tylko potrzeba do zaprojektowana oświetlenia znajduje się na serwisie wizerunkowym firmy ElektRa. Strona mobilna sprzyja użytkowaniu serwisu nie tylko w domowym zaciszu, ale także podczas zakupów w sklepie stacjonarnym.
Marketing
Dla firmy ElektRa prowadzona jest komunikacja na portalu Facebook. Na Fanpage’u z ogromną starannością i uwagą selekcjonujemy najciekawsze zdjęcia oraz aranżacje związane z oświetleniem. Informujemy także o bieżących trendach i nowościach. Dodatkowo dla firmy zajmujemy się copywritingiem treści bloga oraz newsletterów. W przyszłości planowane jest poszerzenie komunikacji na inne kanały social media.

project-3

Kornecki obuwie
Serwis wizerunkowy
Polska firma produkująca obuwie dziecięce, młodzieżowe i damskie, działająca na rynku od 1981 roku. Wszystko zaczęło się w niewielkim warsztacie obuwniczym w Gnieźnie..
OPIS PROJEKTU
Z miłości do butów i zdrowych stóp
Stworzyliśmy atrakcyjny katalog produktów wykonany w technologii RWD - Responsive Web Design, umożliwiając zapoznanie się z kompleksową ofertą firmy, na każdym urządzeniu mobilnym – tablecie, telefonie itp.
Komfort przeglądania strony był dla nas kluczowym zagadnieniem w tym projekcie. Layout został przygotowany z podziałem na markę Kornecki, produkującą obuwie dla dzieci oraz Veronii, w której odbiorcami są młodzież i kobiety.
Koncepcja i strategia
Strona pełni funkcję przejrzystego katalogu produktów - na stronie głównej zaprezentowane zostały marka Kornecki i Veronii.
Po kliknięciu w dział odbiorca może przejrzeć produkty w konkretnych rozmiarach. Layout serwisu jest przejrzysty oraz atrakcyjny wizualnie, zaprojektowany został w taki sposób, aby komfort poruszania się po stornie był jak najwyższy
Katalog produktów stworzono w technologii RWD.
Marketing
Dla firmy Kornecki został utworzony profil na portalu Facebook, wtyczka
znajduję się na stronie http://www.kornecki.com.pl/. Fanpage ma być źródłem licznych inspiracji i bieżących trendów związanych z obuwiem i modą.

project-4

Arkadia Broker
Serwis wizerunkowy
Arkadia Broker na swojej stronie internetowej oferuje mieszkania w stanie deweloperskim, wykończone i gotowe do zamieszkania. W ofercie znajduje się również sprzedaż nieruchomości na rynku wtórnym.
OPIS PROJEKTU
Wybierz swoje mieszkanie, sprawdź dostępność i kup!
Dla Arkadii Broker przygotowaliśmy serwis, na którym odbiorca będzie mógł zapoznać się z ofertą mieszkań firmy, sprawdzić dostępność, a następnie zakupić mieszkanie swoich marzeń. Strona została zaprojektowana tak, aby potencjalny Klient mógł swobodnie się po niej poruszać. Realizacja dotyczy głównie najnowszej inwestycji firmy na ulicy Strzeleckiej w Poznaniu.
Koncepcja i strategia
Zespół grafików skupił się na zaprojektowaniu przejrzystej, prostej i intuicyjnej stronie. W panelu głównym zamieszczono banery dzielące działalność firmy na 3 segmenty: pomoc kredytową jaką oferuje Arkadia Broker, ogłoszenia dotyczące rynku wtórnego oraz przestrzeń poświęconą najważniejszej realizacji na ul.Strzeleckiej.
Ta część serwisu dotycząca Inwestycji Strzeleckiej zaprojektowana została w taki sposób, aby potencjalny nabywca mieszkania mógł poczytać o przedsięwzięciu, lokalizacji, a co najważniejsze wyszukać mieszkanie o parametrach, które go interesują.
Podgląd budynku podzielony na piętra pozwala wybrać interesujący poziom. Każde piętro podzielone jest na mieszkania, zainteresowany nabywca może obejrzeć zrzut z podziałem na pomieszczenia oraz metrażem.
Każdy podgląd mieszkania ma też możliwość pobrania jego opisu w formacie pdf.
Klient ma pełny dostęp do informacji odnośnie mieszkań wolnych, zajętych oraz tymczasowo zarezerwowanych.
Wdrożenie
W przypadku takiego typu realizacji Klientom zależy na jak największych możliwościach edycji informacji zawartych na stronie, dlatego też projekt został zrealizowany za pomocą naszego autorskiego oprogramowania 2ClickCMS.
Przygotowaliśmy panel mieszkań, którym Klient może samodzielnie zarządzać - dodać parametry i wszelkie potrzebne informacje.
W zakładce kup lub sprzedaj można dodawać oferty mieszkaniowe do sprzedaży lub ogłoszenia chęci zakupu. Z poziomu panelu administracyjnego jest możliwość uzupełnienia mieszkania o opis, zdjęcia, parametry i cenę.
Zarówno w ofercie mieszkań Inwestycji Strzeleckiej jak i w ofertach kupna/sprzedaży mieszkań potencjalny nabywca może złożyć zapytanie ofertowe poprzez formularz kontaktowy.
Marketing
Dla Arkadi Broker została zaprezentowana kampania banerowa, dla której przygotowywaliśmy oprawę graficzną.
Kolejną akcją marketingową firmy była reklama przygotowana na poznański tramwaj.

project-5

Victaulic
Serwis wizerunkowy
Odlewnia Victaulic specjalizuje się w produkcji szerokiego asortymentu odlewów dla różnych branż przemysłu. Histioria zakładu sięga drugiej połowy XIX wieku. Obecnie odlewnia jest własnością amerykańskiej firmy Victaulic, mającej swoje zakłady produkcyjne i posiadającej przedstawicielstwa niemal na całym świecie.
OPIS PROJEKTU
Serwis www w 3 językach
Głównym założeniem było, by nowy serwis odlewni Victaulic dostępny był nie tylko po polsku, ale także po angielsku oraz niemiecku. Klient chciał także móc samodzielnie aktualizować stronę, np. dział aktualności.
Koncepcja i strategia
Strona opiera się na widoku scrollowanym. Jej podstawą jest górne menu składające się z czterech zakładek oraz efektowny slider zdjęć wykonanych specjalnie na okazję odświeżenia strony. Przygotowaliśmy 3 wersje językowe strony.
Wdrożenie
Nowy serwis internetowy dla Victaulic oparty jest o autorskie oprogramowanie 2ClickCMS, które umożliwia aktualizację danych z poziomu klienta. W ramach realizacji projektu została wykonana także wizerunkowa sesja zdjęciowa w dziale produkcyjnym oraz projektowym firmy.

project-6

POLOmarket
Serwis wizerunkowy
POLOmarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Została założona 15 lat temu i składa się z prawie 420 nowoczesnych placówek znajdujących się na terenie całej Polski. Dla marki stworzyliśmy serwis wizerunkowy w technologii RWD oraz prowadzimy działania promocyjne.
OPIS PROJEKTU
Responsywność to przyszłość serwisów internetowych
W celu odświeżenia wizerunku i udoskonalenia komunikacji z klientem marka postanowiła unowocześnić wygląd serwisu internetowego. Kluczowe było, aby klienci w dobie technologii mobilnych mieli wygodny i wysokiej jakości dostęp do serwisu z różnych urządzeń. Na stronie postawiliśmy więc na odpowiednie rozmieszczenie treści, które ma ułatwiać klientom dotarcie do najważniejszych informacji o produktach oraz promocjach i technologię RWD.
Koncepcja i strategia
Przygotowaliśmy projekt graficzny serwisu, który bazował na najnowszych trendach projektowych. Postawiliśmy na minimalizm wkomponowany w kolory zgodne z identyfikacją wizualną firmy. Dotychczasowe treści zostały uporządkowane i ułożone w sposób intuicyjny dla internautów. Całkowitą nowością, przygotowaną dla klientów, jest zakładka z przepisami, która ma stanowić źródło codziennych inspiracji.
Wdrożenie
Serwis został oparty o system 2ClickCMS i wykonany w technologii responsywnej, dzięki czemu dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu w sposób automatyczny. Na stronie wdrożono moduły promocje, kariera oraz strefa dla biznesu. Uwagę przykuwa przewijalny slider, przedstawiający aktualną ofertę. Klient ma bezpośredni dostęp do gazetek promocyjnych oraz modułu, który pomaga znaleźć najbliższy sklep już na poziomie strony głównej. W serwisie wdrożono także wtyczkę społecznościową, odsyłającą internautów do fan page’a marki.
Marketing
Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy komunikację w mediach społecznościowych dla marki. Jej głównym założeniem jest kreowanie pozytywnego wizerunku, inicjowanie oraz prowadzenie dyskusji z klientami marki. Realizowane działania przekładają się na zwiększone zainteresowanie ofertą POLOmarket oraz wpływają pozytywnie na rozpoznawalność i unowocześnienie wizerunku marki.

project-7

Łazienki z pomyslem
Serwis wizerunkowy
Łazienki z pomysłem to firma zajmująca się sprzedażą akcesoriów łazienkowych. Funkcjonuje na polskim rynku już od 20 lat. Salony tworzące tę sieć znajdują się w kilkunastu miastach na terenie całego kraju. Ich klienci liczyć mogą nie tylko na kompleksową ofertę elementów wyposażenia łazienek, ale też na wsparcie specjalistów – architektów oraz instalatorów. Dla marki stworzyliśmy nowoczesny serwis www.
OPIS PROJEKTU
Profesjonalizm i ekspercka wiedza w nowoczesnym serwisie www.
Celem serwisu wizerunkowego było wyeksponowanie bogatej oferty, doświadczenia oraz profesjonalnego podejścia do Klienta. Największym atutem firmy jest jej doświadczenie oraz profesjonalizm. Grono wyspecjalizowanych pracowników chętnie pomaga dobrać odpowiednie rodzaje urządzeń łazienkowych oraz stworzyć to pomieszczenie zgodnie z osobistymi życzeniami i wyobrażeniami Klientów. Serwis www ma być pierwszym krokiem do nowej łazienki.
Koncepcja i strategia
Podstawą kontentu wykorzystywanego w komunikacji internetowej „Łazienek z pomysłem” jest właśnie „pomysł”, a więc projekty, wizualizacje i realizacje łazienek, o których można marzyć. Grupa kreatywna zaproponowała stworzenie serwisu internetowego, który umożliwiałby przedstawienie aranżacji oraz wizualizacji. Poza tym założeniem była także możliwość wirtualnego przespacerowania się po każdym z salonów.
Wdrożenie
Serwis został oparty na systemie 2ClickCMS. W koncepcji graficznej wykorzystano przyjemną kolorystykę. Widoczne w górnej części menu w sposób kompleksowy prezentuje ofertę strony, odsyła do poszczególnych zakładek. Dzięki modułowi produkty, internauci mogą obejrzeć bogatą, jednak uporządkowaną ofertę marki. Z kolei moduł aranżacje zapoznaje ich z aranżacjami i wizualizacjami łazienek.
Marketing
Na stronie wdrożono wtyczki do fan page’a na Facebooku, You Tube’a oraz do bloga eksperckiego. Dla marki prowadzimy zintegrowane działania w mediach społecznościowych.

project-8

Silfor - Sieć hoteli
Serwis wizerunkowy
Silfor to sieć niezależnych hoteli. W ofercie znajdują się wyjątkowe hotele zlokalizowane w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Gorzowie Wielkopolskim. Dla marki zrealizowaliśmy serwis w technologii RWD.
OPIS PROJEKTU
Nowoczesna witryna w technologii RWD dla sieci hoteli
Serwis miał na celu intuicyjne uporządkowanie zróżnicowanej oferty oraz podkreślenie wizerunku i głównych wartości marki – hotele wchodzące w skład Silfor są ekskluzywne i wyjątkowe. Klient ma mieć w serwisie możliwość rezerwacji noclegu oraz dostęp do wszystkich niezbędnych informacji oraz zdjęć. Strona www jest synonimem luksusu dla tej marki, a jednocześnie musi być dostępna dla Klienta wszystkimi kanałami.
Koncepcja i strategia
Dla branży hotelarskiej szczególne znaczenie odgrywa grafika, która musi odzwierciedlać standard oferowanych pokoi. W przypadku marki Silfor musi podkreślać elegancję i luksus. Z tego względu projekt graficzny bazuje na kolorach bordowych i złotych. Dużą wagę przywiązaliśmy do intuicyjnego rozmieszczenia treści i dostępności na wszystkich urządzeniach. Cała struktura serwisu oparta jest o pełnoekranowe wyświetlanie zdjęć wraz z minimalistycznymi opisami.
Wdrożenie
Serwis został zaprojektowany w technologii responsive web design i dostosowuje się do urządzeń mobilnych. Dzięki temu można z niego korzystać komfortowo także podczas podróży. Na stronie wdrożon moduł z aktualnymi kursami walut oraz interaktywną mapę obiektów. Serwis został oparty o system 2ClickCMS, umożliwiający samodzielną edycję treści.

project-9

Instrem
Serwis wizerunkowy
Deweloper Instrem to firma o 25-letniej tradycji. Powstała z myślą o ludziach szukających własnego mieszkania, ceniących estetykę, funkcjonalność i dobrą lokalizacją oraz o osobach, szukających bezpiecznego miejsca do lokowania swoich oszczędności.
OPIS PROJEKTU
Serwis wizerunkowy o nowoczesnej i przejrzystej stylistyce
Serwis miał na celu kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, podkreślenie jej doświadczenia oraz atrakcyjną ekspozycję aktualnej ofert – realizacji o nazwie „Pioner”. Inwestycja powstanie w centrum Wrocławia w miejscu kina o tej samej nazwie. Budynek swoją elewacją ma nawiązywać do historii tego miejsca. Takie zadanie postawiliśmy także serwisowi wizerunkowemu.
Koncepcja i strategia
Zespół grafików przygotował projekt oparty o nowoczesną i przejrzystą stylistykę, w której postawiono na ekspozycję inwestycji oraz czytelność prezentowanych informacji. Czerwone kolory nawiązują bezpośrednio do elewacji budynku. Natomiast projekt struktury strony obejmował widoczne podzielenie serwisu na dwie części - ze względu na lokalizację lokalu mieszkalnego, budynek frontowy lub oficyna.
Wdrożenie
Użytkownik odwiedzający stronę internetową na pierwszy rzut oka widzi podział na budynki dostępne w najnowszej inwestycji. Poza tym na głównej stronie internauta ma możliwość wybrania poszczególnego mieszkania – jest to opcja dla klientów, mających sprecyzowane potrzeby zakupowe. Poza tym internauta może sprawdzić aktualny postęp prac dewelopera. Kliknięcie w ten moduł powoduje otwarcie podstron z aktualną galerią przedstawiającą zdjęcia inwestycji. Wyeksponowana została także stopka kontaktowa, która ma zachęcić internautów do kontaktu, zadawania pytań oraz budowania bazy potencjalnych klientów.

project-10

BS Skierniewice
Serwis wizerunkowy
Bank Spółdzielczy w Skierniewicach działa na rynku usług bankowych już od XIX wieku. Jednak aktualną nazwę przyjął dopiero w 1961 roku. Celem tej instytucji finansowej jest prowadzenie profesjonalnych usług bankowych dla mieszkańców Skierniewic i okolic. Nowoczesny serwis wizerunkowy ma umożliwić obsługę klientów online oraz wzmocnić nowoczesny wizerunek marki.
OPIS PROJEKTU
Serwis Banku Spółdzielczego w XXI wieku
Celem realizacji było stworzenie serwisu wizerunkowego, który podkreślałby wieloletnie doświadczenie, które jest szczególne ważne w tej branży, buduje zaufanie. Strona ma także eksponować profesjonalizm obsługi i nowoczesność prowadzonych działań. Ma również zachęcać do bankowości internetowej, dlatego postawiono na stronę przyjazną dla klientów i intuicyjną.
Koncepcja i strategia
Jednym z założeń serwisu było wprowadzenie wielu różnorodnych modułów, które są istotne oraz przydatne dla klientów nowoczesnego banku. Kluczowym rozwiązaniem było zintegrowanie serwisu z pozostałymi platformami banku tj. EBO, eBanknet czy Wnioski on-line. Projekt graficzny bazuje na kolorach firmowych. Wszystko w celu uzyskania spójnego wizerunku.
Wdrożenie
Centralnym punktem serwisu jest przewijany slider, który przedstawia najnowsze i najatrakcyjniejsze produkty bankowe. Poniżej zaprezentowana została oferta z podziałem na klientów indywidualnych, instytucjonalnych i rolników. Użytkownik strony może ze strony głównej bezpośrednio przejść do swojego konta czy pobrać odpowiedni wniosek.Ponadto klient ma do dyspozycji także moduł kursów walut, kalkulator kredytowy, interaktywną mapę Google oraz formularz kontaktowy, zachęcający do pozostawienia danych.

project-11

Kreispack
Serwis wizerunkowy z kalatogiem produktow i systemem B2B
Kreispak sp. z o.o. - producent opakowań jednorazowych najwyższej jakości. Dla naszego klienta zrealizowaliśmy już drugi serwis wizerunkowy z katalogiem produktów oraz systemem zamówień B2B.
OPIS PROJEKTU
Wielojęzyczny serwis wizerunkowy zintegrowany z katalogiem produktów oraz systemem zamówień B2B.
Kompleksowo zrealizowaliśmy dla naszego klienta juz kolejną odsłonę wielojęzycznej witryny firmowej wraz z katalogiem produktów oraz systemem B2B. Ponadto jesteśmy autorem zdjęć produktowych oraz wizerunkowych dla marki Kreispack.

project-12

Derform
Serwis wizerunkowy
Derform to producent produktów szkolnych. Jest to firma oferująca szeroki asortyment, począwszy od artykułów papierniczych, piśmienniczych, zestawów przyborów szkolnych po portfele. Nowa realizacja to strona www z katalogiem produktów.
OPIS PROJEKTU
Serwis z katalogiem produktów, powiązany ze sklepem oraz aukcjami Allegro
W przypadku marki Derform dużą znaczenie w serwisie posiada grafika. Oferowane produkty są atrakcyjne, kolorowe, zawierają wizerunki ulubionych bohaterów dzieci. Mają przyciągać uwagę młodych ludzi. Równie istotne jest jednak powiązanie serwisu ze sklepem internetowym oraz sprzedażą na Allegro.
Koncepcja i strategia
Zespół kreatywny przygotował serwis bogaty w kolory oraz elementy dynamiczne. Szata graficzna dopasowana jest do każdej kolekcji, urozmaica design. Strona ma w łatwy sposób pozwalać na wybór kategorii, a następnie prezentować wszystkie oferowane produkty w tym zakresie. Poza tym niezwykle ważne dla zespołu kreatywnego było wyeksponowanie w serwisie kanałów sprzedaży oraz przekierowanie do nich klientów.
Wdrożenie
Na górze strony znajduje się kolorowy slajder, prezentujący aktualne kolekcje i przyciągający wzrok. Zaraz pod nim zaprezentowana została cała dostępna oferta. Serwis w zakładkach odsyła do sklepu internetowego oraz konta na allegro. Strona jest nie tylko atrakcyjna graficzna, ale również intuicyjna w obsłudze. Została w pełni oparta na systemie 2ClickCMS, umożliwiającym szybką edycję treści.
Marketing
Wdrożono również moduł newsletter oraz wtyczkę społecznościową, umożliwiającą promocję firmy poprzez dodatkowe kanały.

project-13

Artelit z grupy Selena
Serwis wizerunkowy z katalogiem produktów
Realizacja responsywnego serwisu www z katalogiem produktów dla marki Artelit z grupy Selena S.A.
OPIS PROJEKTU
Produktowy serwis www w standardzie Responsive Web Design.
Dla marki Artelit zrealizowaliśmy polską wersję serwisu www wraz z katalogiem produktów w wersji responsywnej. Do zadań agencji należało także wsparcie copywriterskie. W najbliższym czasie serwis będzie wdrażany na rynki zagraniczne.

project-14

Bank Spółdzielczy we Wronkach
Serwis wizerunkowy
Początki Banku Spółdzielczego we Wronkach sięgają aż XIX wieku. Nasza realizacja to odpowiedź na wyzwania wieku XXI. Nowoczesna strona www to obecnie podstawa komunikacji z Klientami, wymagającymi szybkiego dostępu do informacji i usług bankowych.
OPIS PROJEKTU
Najwyższa jakość i dostępność usług bankowych
Bank Spółdzielczy we Wronkach to instytucja otwarta na potrzeby swoich klientów. Nie zapominając o swojej historii i doświadczeniu, intensywnie rozwija zakres usług, inwestuje oraz unowocześnia wygląd swoich placówek oraz bazę teleinformatyczną. Celem nowego serwisu www jest odświeżenie wizerunku Banku oraz umożliwienie klientom wygodnego korzystanie z bankowości online.
Koncepcja i strategia
Podjęliśmy się zadania stworzenia nowoczesnego, przejrzystego i intuicyjnego w obsłudze serwisu www. Klienci korzystający z usług bankowych wymagają od swojego banku strony, na której bez problemu znajdą potrzebne informacje. W głównej części witryny znajduje się slajder, pełniący funkcję informacyjno-wizerunkową. Wyraźny podział oferty na 3 sekcje oraz moduł aktualności nie powodują wrażenia nadmiaru informacji i odsyłają do dalszych podstron. Wprowadziliśmy rozwiązania graficzne, które tworzą lekką i spójną całość.
Wdrożenie
Stroną można zarządzać przy pomocy oprogramowania 2click CMS. Zespół wdrożył moduł aktualności oraz wtyczkę umożliwiającą zamówienie rozmowy z doradcą. Wysokie możliwości edycyjne gwarantują aktualność oferty.

project-15

Celmar
Serwis wizerunkowy
Celmar to producent kaw i herbat najwyższej jakości. Oferuje szeroką gamę produktów: kawy rozpuszczalne, sypane, herbaty owocowe, zielone oraz czarne. Jako jedna z niewielu firm stosuje sposób powolnego prażenia ziaren. Nowoczesny serwis wizerunkowy podkreśla innowacyjność marki.
OPIS PROJEKTU
Kawa i herbata w atrakcyjnej i innowacyjnej odsłonie
Klienci coraz częściej poszukują informacji o produktach danej marki w Internecie. W odpowiedzi na te zmiany powstał serwis wizerunkowy marki Celmar - prezentujący standardowe produkty w nieszablonowy sposób. Kawa i herbata w nowej odsłonie serwisu są po prostu... zachęcające i smaczne.
Koncepcja i strategia
Podczas projektowania strony Celmar chcieliśmy przedstawić standardowe produkty, którymi są kawa i herbata, w nieszablonowy sposób, budzący pozytywne emocje. Zespół kreatywny postawił przede wszystkim na wydźwięk wizualny i sposób odbioru marki, a następnie prezentację samego produktu. Przyjemna szata graficzna, przedstawia produkty w prosty i czytelny sposób, ale przede wszystkim zabiera w podróż po krainie smakowych przyjemności.
Wdrożenie
Strona została oparta o schemat rozwijania i zaprojektowana w języku HTML5. Każdy kolejny element nawiązuje do poszczególnych obszarów zainteresowania firmy. Od slajdera wizerunkowego poprzez wyraźny podział oferty na kawę i herbaty, aż do wyraźnie oznaczonych danych kontaktowych. Całość ubrana w atrakcyjną i lekką formę, umożliwia induicyjne i wygodne przeglądanie. Stroną można zarządzać przy pomocy oprogramowania 2click CMS.
Marketing
Dla firmy Celmar realizowane są kompleksowe działania e-marketingowe. Prowadzimy fan page w serwisie Facebook.com pod nazwą "O dziewiątej, czy o piątej", profil w serwisie Pinterest, Google+ oraz wdrażamy bloga, a także kampanie z zakresu WOMM.

project-16

Ośrodek Słoneczna
Serwis wizerunkowy
Usytuowany w przepięknej okolicy, sierakowski Ośrodek Słoneczna to miejsce spotkań lokalnej społeczności oraz interesujący obiekt wypoczynkowy dla turystów, szukających wytchnienia od codzienności. Zrealizowany przez nas serwis wizerunkowy to wisienka na torcie, prezentująca to, co najlepsze ma do zaoferowania w nowoczesnej i atrakcyjnej formie.
OPIS PROJEKTU
Strona www to podstawa promocji w hotelarstwie i gastronomii.
Hotel oraz restauracja wymagały nowoczesnej formy promocji w postaci strony informacyjno-wizerunkowej. Stworzona przez nas witryna w sposób wyczerpujący prezentuje obszary, którymi zajmuje się obiekt. Naszym celem było pokazanie Ośrodka Słoneczna jako miejsca atrakcyjnego dla odwiedzających o bogatej ofercie i wyjątkowej Restauracji 100 jezior. Jednocześnie kluczowe było zaprezentowanie wydarzeń, które mają regularnie miejsce w Ośrodku i sprawiają, że obiekt żyje również poza sezonem.
Koncepcja i strategia
W głównej części znajduje się slajder z fotografiami, prezentujący hotel oraz restaurację w różnych aranżacjach. Widoczne w dolnej części menu w sposób kompleksowy dzieli ofertę. Dzięki modułowi aktualności każdy odwiedzający stronę może zapoznać się z aktualnie promowanymi wydarzeniami. Na stronie odnajdą się zarówno turyści, jak i lokalni mieszkańcy, szukający miejsca do organizacji imprez okolicznościowych, czy spędzenia czasu.
Wdrożenie
Na stronie wdrożono system 2Click CMS, umożliwiający edycję treści oraz dodawanie aktualności. Zintegrowano ją również z wtyczką w serwisie Facebook.com, służącą do bieżącej komunikacji z odbiorcami.

project-17

Ravanson
Serwis wizerunkowy
Ravanson to marka Grupy Grass, oferująca ciekawy wybór małego i dużego sprzętu AGD oraz urządzeń chłodzących i grzewczych. Stworzyliśmy dla niej nowoczesną stronę wizerunkową o eleganckiej estetyce z katalogiem produktów.
OPIS PROJEKTU
Serwis wizerunkowy skutecznie prezentujący ofertę
Serwis wizerunkowy dla marki Ravanson umożliwia klientowi dokładne zapoznanie się z ofertą i dogłębne poznanie produktów. Zespół miał na celu umożliwienie klientowi znalezienie szybko niezbędnych do zakupu informacji oraz łatwy kontakt ze sprzedawcą. Dzięki wdrożonym funkcjonalnościom strona doskonale spełnia swoją rolę, przy jednoczesnym ukazywaniu wyjątkowości i klasy produktów.
Koncepcja i strategia
Przed zespołem kreatywnym zostało postawione zadanie atrakcyjnego przedstawienia produktów marki oraz stworzenie intuicyjnej, a zarazem wyróżniającej się koncepcji graficznej strony. Celem było przekierowanie klienta do katalogu produktów i zapoznanie go z ich specyfikacją oraz kategoriami.

Strona z jednej strony musiała realizować cele wizerunkowe, budząc w odbiorcy przekonanie o wysokiej estetyce i jakości oferowanego sprzętu. Z drugiej wyczerpująco informować o ich zaletach, niebanalnym wzornictwie i nakłonić klienta do wysłania zapytania.
Wdrożenie
Zespół programistyczny wdrożył oprogramowanie 2click CMS, umożliwiające intuicyjną obsługę treści. Koncepcja strony głównej opiera się na budzącym pozytywne emocje slajderze, prezentującym w przejrzysty sposób kategorie produktów. Pod slajderem znajdują się trzy wyróżniające się kafle, odsyłające do katalogów. Wdrożono również intuicyjną wyszukiwarkę produktów oraz sekcję z plikami do pobrania.

Serwis pomimo wielu funkcjonalności nie sprawia trudności w obsłudze, a szata graficzna bezproblemowo prowadzi klienta przez kolejne podstrony.
Marketing
Wspierając komunikację marketingową wdrożyliśmy moduł social media.

project-18

Maraton XLPL
Serwis wizerunkowy
Ekiden to z japońskiego długodystansowy bieg sztafetowy. Wymaga nie tylko umiejętności fizycznych i treningów, ale przede wszystkim pracy zespołowej i determinacji w dążeniu do celu. W tym roku po raz pierwszy zawody sztafetowe sześcioosobowych drużyn odbyły się w Poznaniu. W ramach wsparcia projektu stworzyliśmy nowoczesną stronę promującą Maraton XLPL wśród Poznaniaków.
OPIS PROJEKTU
Skuteczna promocja wydarzenia na stronie internetowej.
Celem zespołu projektowego było stworzenie czytelnej, przejrzystej strony zachęcającej do udziału w Maratonie i zawierającej wszystkie niezbędne informacje na temat wydarzenia. Początkowo zawierała ona informacje organizacyjne oraz licznik, odliczający czas do rozpoczęcia biegu. Stanowiła ona więc zaplecze informacyjne, a jednocześnie promowała ideę wydarzenia oraz umożliwiała zgłoszenie drużyny. Kluczowym elementem projektu było więc połączenie funkcji informacyjnej oraz promocyjnej strony www.
Koncepcja i strategia
Strona promująca wydarzenie musi nie tylko atrakcyjnie prezentować jego ideę, ale stanowić najlepsze i najbardziej sprawdzone źródło wiedzy. Zespół kreatywny zaprojektował przejrzystą witrynę o ciekawej kolorystyce, prezentującą w ciekawy sposób koncepcję Maratonu XLPL. Intuicyjna nawigacja, lekkość oraz nowoczesny układ pozwalają bez problemu odnaleźć niezbędne informacje. Obecnie prezentuje ona fotorelacje oraz uzyskane wyniki, ale jednocześnie stanowi podłoże do promocji kolejnych zawodów.
Wdrożenie
Strona została oparta o system 2Click CMS. Wdrożono również moduł newsletter oraz wtyczkę społecznościową, umożliwiającą promocję Maratonu poprzez dodatkowe kanały.

project-19

Centralna Komisja Egzaminacyjna
Serwis wizerunkowy
Centralna Komisja Egzaminacyjna pełni ważną rolę w procesie sprawdzania wiedzy i dalszego kształcenia młodych ludzi. W ramach przetargu zrealizowaliśmy nowoczesny serwis internetowy w technologii RWD
OPIS PROJEKTU
Responsywny serwis informacyjny
Serwis internetowy Centralnej Komisji Egzaminacyjnej ma na celu w przejrzysty sposób dostarczyć informacje niezbędne zarówno uczniom, piszącym egzaminy, jak i ich rodzicom. Intuicyjny układ serwisu umożliwia odbiorcom bieżące śledzenie zmian w aktualnościach i bezproblemowe odnalezienie się w egzaminach, które ich konkretnie interesują. Całość jest nie tylko łatwa w odbiorze, ale i lekka i miła dla oka, dzięki stylistyce i nadanym jej kolorom.
Koncepcja i strategia
Zespół kreatywny miał na celu stworzenie koncepcji graficznej i funkcjonalnej, skutkującej stroną internetową lekką w odbiorze i w sposób intuicyjny prezentującą treści. Na stronie głównej umieszczono nawigacyjny slajder, prezentujący najważniejsze aktualności. Układ strony i widoczna w wielu miejscach kategoryzacja egzaminów, umożliwia odbiorcom szybkie odnalezienie interesujących ich informacji.
Wdrożenie
Zespół programistyczny wdrożył oprogramowanie 2Click CMS, dzięki któremu zmiany w treści, które w okresie egzaminów są szczególnie niezbędne, mogą następować bezproblemowo i szybko. Moduł aktualności w sposób czytelny prezentuje nowości na stronie. Wdrożona odsłona serwisu dla niedowidzących, spełnia wszystkie wymagania osób, które mają problemy ze wzrokiem.
Marketing
W celu umożliwienia komunikacji marketingowej, wdrożono wtyczkę serwisów Twitter.com oraz YouTube. Umożliwiono również odbiorcom subskrypcję treści poprzez kanał rss.

project-20

Imperial
Serwis wizerunkowy
Imperial to marka dbająca o kompleksowe wyposażenie łazienki. Oferuje szeroką gamę produktów: kabiny z hydromasażem, kabiny natryskowe, akcesoria prysznicowych oraz armaturę łazienkową i kuchenną. Stworzyliśmy elegancką stronę, ukazującą wyjątkowość i klasę jej oferty.
OPIS PROJEKTU
Atrakcyjna i intuicyjna prezentacja produktów
Serwis wizerunkowy dla marki Imperial to odpowiedź na coraz częstsze poszukiwanie informacji przez Klientów w Internecie. Odbiorca produktów oczekuje od strony internetowej nie tylko atrakcyjnej wizualizacji, ale i pakietu informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zakupie. W przypadku przedmiotów do wyposażenia wnętrz parametry są szczególnie istotne. Dlatego serwis przez nas stworzony jest nie tylko intuicyjny w obsłudze i atrakcyjny wizualnie, ale i zawiera pakiet czytelnie podanych informacji.
Koncepcja i strategia
Naszym zadaniem było stworzenie serwisu, który w prosty i czytelny sposób pozwoli zapoznać się klientom z produktami marki Imperial, należącej do Grupy Grass. Pod marką Imperial odbiorca znaleźć może systemy prysznicowe, armaturę oraz wanny z hydromasażem o klasycznym wzornictwie i atrakcyjnej cenie. Strona musiała skutecznie komunikować wysoką jakość produktów oraz zaprezentować w niebanalny, ale sprawdzony sposób ofertę. Celem było przekierowanie Klienta do katalogu, w którym może poznać parametry produktów marki i pobrać specyfikację techniczną.
Wdrożenie
Do zarządzania stroną wdrożyliśmy nasze autorskie oprogramowanie 2click CMS. W środkowej części witryny znajdują się duże kafle, odsyłające do katalogu produktów w trzech kategoriach. U góry strony cztery ikony, które pomagają w nawigacji i szybkim dostaniu się m.in. do sekcji z materiałami do pobrania. Cały serwis jest bardzo lekki, dzięki czemu przeglądanie katalogów jest wygodne i intuicyjne, a szata graficzna nowoczesna i elegancka.
Marketing
Wspierając komunikację marketingową przygotowaliśmy wtyczkę, umożliwiającą zapisanie się do newslettera oraz moduł social media.

project-21

Hotel Wartosław
Serwis wizerunkowy
Hotel Wartosław to obiekt, który ma w sobie wiele pasji, klasycznego ciepła, które funkcjonuje w harmonii z nowoczesnymi elementami.
OPIS PROJEKTU
Niepowtarzalny klimat, niebanalna forma, nowe technologie.
Chcielibyśmy przedstawić najnowsze dzieło, z którego jesteśmy naprawdę dumni. Opracowaliśmy pełną identyfikację wizualną nowopowstałego Hotelu Wartosław. Obiekt ten ma w sobie wiele pasji, klasycznego ciepła, które funkcjonuje w harmonii z nowoczesnymi elementami. Pasja i nieszablonowość tego obiektu udzieliła się całemu zespołowi kreatywnemu, który z pełnym zaangażowaniem i entuzjazmem podszedł do zadania. Efektem jest kompleksowa realizacja od identyfikacji wizualnej, poprzez fotografię i kreację do oryginalnej witryny hotelu, którą mamy zaszczyt zaprezentować.

project-22

Bank Spółdzielczy w Sztumie
Serwis wizerunkowy
Bank Spółdzielczy w Sztumie to to bank o ponad stuletniej tradycji, kładący nacisk zarówno na dobre praktyki w dziedzinie finansów, jak i rozwój nowoczesnych technologii. Nowa strona internetowa to kolejny krok ku unowocześnieniu usług Banku.
OPIS PROJEKTU
Nowoczesny Bank i skuteczna komunikacja z Klientami
Nowy serwis internetowy Banku Spółdzielczego w Sztumie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na przejrzyste komunikaty w sieci oraz intuicyjne witryny internetowe. Banki Spółdzielcze coraz częściej chcą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów i dostarczyć im produkt najwyższej jakości już na poziomie pierwszego spotkania w Internecie.
Koncepcja i strategia
Naszym zadaniem było zaprojektowanie oraz realizacja serwisu zgodnego z zasadami usability, a także trendami w bankowości internetowej. W ramach podjętej współpracy odświeżona została strategia wizerunkowa Banku Spółdzielczego z zachowaniem elementów, nawiązujących do doświadczenia tej instytucji finansowej. Naszym celem było stworzenie serwisu, umożliwiającego skuteczną komunikację na polu Bank – Klient.
Wdrożenie
Do zarządzania stroną wdrożyliśmy nasze autorskie oprogramowanie 2click CMS. Witryna zawiera wiele udogodnień. Wdrożyliśmy takie funkcjonalności jak bieżący kurs wymiany walut zintegrowany z kursami na tablicach w banku, kalkulatory lokat i kredytów, aktualności, czy interaktywna mapa. Serwis otrzymał przyjazną nawigację oraz logiczny, intuicyjny układ, w atrakcyjnej i przejrzystej szacie graficznej.
Marketing
Wspierając komunikację marketingową Banku, wdrożyliśmy moduł newsletter, umożliwiającą regularną komunikację z Klientami Banku oraz zaimplementowaliśmy na stronie wtyczki serwisów społecznościowych.

project-23

Open Nexus sp z o.o.
Serwis wizerunkowy
Koncepcja oraz realizacja projektu dla serwisu wizerunkowego platformy aukcyjnej B2B
OPIS PROJEKTU
Przemyślane rozwiązania
Koncepcja oraz realizacja projektów dla serwisu wizerunkowego platformy aukcyjnej B2B opennexus.pl

project-24

GBSBANK w Barlinku
Serwis wizerunkowy banku
GBS Bank to jeden z największych banków spółdzielczych w Polsce, stawiający na stabilny, ale i nowoczesny wizerunek. Nowa odsłona serwisu GBS Banku, to właściwy krok ku skutecznej komunikacji Banku ze swoimi Klientami i przejrzystej ofercie.
OPIS PROJEKTU
Nowoczesny Bank i skuteczna komunikacja z Klientami
Przy projekcie witryny wizerunkowej GBS Banku istotne były przyzwyczajenia Klientów oraz relacje Banku z nimi. Zgodnie z nową marką Banku i sloganem „Dołącz do znajomych”, strona powinna zarówno realizować sprawnie politykę informacyjną, jak i w sposób atrakcyjny prezentować ofertę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich odbiorców.
Koncepcja i strategia
Zadaniem naszej agencji było przygotowanie nowej koncepcji funkcjonalnej i nawigacyjnej, opracowanie nowoczesnego layoutu graficznego serwisu banku oraz przeprowadzenie dalszych działań dla obszarów Social Media. Zespół programistyczny w sposób szczególny skupił się na realizacji zasad usability oraz funkcjonalnościach strony.
Wdrożenie
Do zarządzania stroną wdrożyliśmy nasze autorskie oprogramowanie 2click CMS. Witryna zawiera wiele udogodnień. Wśród nowych funkcjonalności znajdują się między innymi: kalkulator kredytowy oraz kalkulator lokat. Serwis otrzymał przyjazną nawigację oraz logiczny, intuicyjny układ.
Marketing
Pod kątem obecności GBS Bank w social media, w obrębie strony zaimplementowano wtyczki serwisów społecznościowych. Strona jest również dostępna na urządzeniach mobilnych.

project-25

Hotel Olympic
Serwis wizerunkowy
Hotel Olympic to futurystyczny, zachwycający obiekt turystyczny zlokalizowany na skraju Puszczy Noteckiej. Naszym celem było stworzenie nowoczesnej strony obiektu, w pełni oddającej jego charakter.
Nowoczesność, przestronność i komfort hotelu online
Koncepcja i strategia
Nowoczesność, przestronność i komfort hotelu oddaliśmy w przejrzystym projekcie graficznym. Nacisk położyliśmy na przyjazną, dopasowaną kolorystykę, wyraźny komunikat wizualny w postaci zdjęć i prostotę w nawigacji. To wszystko pozwala na atrakcyjną prezentację oferty i intuicyjne poruszanie się po stronie.
Wdrożenie
Od strony funkcjonalnej zmieniliśmy cały system zarządzania, wdrażając nasze autorskie oprogramowanie 2click CMS. Aby ułatwić klientowi dokonania rezerwacji połączyliśmy stronę hotelu z systemem rezerwowania online. Przyszły gość hotelu może dokonać zakupu przez internet, wybierając pokój, który spełnia jego wymagania oraz skorzystać z dodatkowych usług, jak kosz owoców, czy mapa okolicznych szlaków rowerowych.
Marketing
Umożliwiliśmy naszemu Klientowi działanie w social media, poprzez zintegrowanie strony z blogiem na wewnętrznej platformie oraz umieszczenie wtyczki portalu Facebook. Pozwala to na publikowanie aktualności w formie blogowych wpisów oraz obserwowanie bieżącej aktywności Hotelu na portalu społecznościowym z poziomu witryny domowej.

project-26

Galeria Dominikańska
Serwis wizerunkowy
Galeria Dominikańska to urokliwe miejsce w samym centrum stolicy Dolnego Śląska, mieszczące setkę sklepów najpopularniejszych marek, i przyciągające rocznie ponad 10,5 mln osób. Dzięki nam posiada stronę internetową oddającą w pełni jej charakter.
OPIS PROJEKTU
Wygodne zakupy w centrum mody i sztuki
Projekt serwisu Galerii Dominikańskiej realizuje cele wizerunkowe obiektu: obietnicę wygodnych zakupów z naciskiem na mecenat sztuki i bycie na bieżąco z modowymi trendami. Zakładał również atrakcyjne przedstawienie oferty marek polskich i zagranicznych, będących najemcami Galerii, w celu zwiększenia zainteresowania ze strony Klientów.
Koncepcja i strategia
Naszym celem była realizacja założeń wizerunkowych Marki. Zrealizowaliśmy go w postaci wprowadzenia nowej formy wizualizacji oraz przystosowania Galerii do intensywnych działań w social media. Zespół programistyczny skupił się na funkcjonalnościach strony, umożliwiających skuteczne działanie zespołowi ds. e-marketingu oraz e-kreacji.
Wdrożenie
Stronę oparto na systemie 2click CMS, umożliwiającym intuicyjne wprowadzanie aktualności oraz nowych ofert najemców. Główny przekaz wizerunkowy zawarto w dynamicznym sliderze u góry serwisu. Aktualności były również miejscem publikacji wpisów blogowych, dzięki wyraźnemu podziałowi na kategorie. W ramach realizacji opracowaliśmy również mapę centrum wraz z interaktywną, zaawansowaną wyszukiwarką najemców.

Marketing
Pod kątem działań marketingowych, zintegrowano blog oraz Facebook z layoutem strony. Podjęliśmy się również regularnego tworzenia, opracowywania i publikowania tematycznych wpisów na blogu Galerii oraz współpracy z blogerkami modowymi. Forma blogowa umożliwiała skuteczną komunikację z Klientami oraz informowanie ich o wydarzeniach, wyprzedażach i modowych trendach. Na bieżąco przygotowujemy również kampanie newsletterowe, oparte na 2CLICK NEWS.

project-27

Kupiec Poznański
Serwis wizerunkowy centrum handlowego
Kupiec Poznański to nowoczesne centrum handlowe usytuowane w centrum Poznania. Naszym zadaniem było stworzenie witryny zgodnej z najnowszymi trendami w projektowaniu, ale w pełni intuicyjnej i funkcjonalnej.
OPIS PROJEKTU
Centrum w zgodzie z najnowszymi trendami.
Serwis wizerunkowy Kupca Poznańskiego to ważny element kreowania wizerunku Centrum. Przeprowadzone prace koncepcyjne, a następnie wykonawcze, miały na celu podkreślić charakter galerii, wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów. Zespoły programistyczny i kreatywny skupiły się na atrakcyjności serwisu.
Koncepcja i strategia
Naszym celem było stworzenie serwisu, który umożliwiłby Klientom Centrum w sprawny sposób odnaleźć informacje, a jednocześnie wyróżniałby się pozytywnie na tle innych galerii handlowych. Serwis jest elementem kreowania wizerunku Centrum, a więc nacisk został położony na aspekt wizualny.
Wdrożenie
Stronę oparto na systemie 2click CMS, umożliwiającym łatwą edycję. Jednym z bardziej zaawansowanych modułów jest szczegółowa mapa obiektu, która w czytelny oraz dynamiczny sposób umożliwia poruszanie się pomiędzy kondygnacjami budynku i filtrację branżową sklepów.
Marketing
Witryna została zintegrowana z serwisem społecznościowym Facebook poprzez implementację wtyczki społecznościowej.

project-28

NewLab Systems
Serwis wizerunkowy
NewLab Systems to nowoczesna firma z branży biotechnologicznej, dostarczająca innowacyjne rozwiązania na polski rynek medyczny.
OPIS PROJEKTU
Nowatorskie i skuteczne przedstawienie oferty
W projekcie dla NewLab Systems nacisk położyliśmy na kompleksowość formy oraz prostotę nawigacji. Miały one na celu wyczerpujące przedstawienie produktów oraz umożliwienie użytkownikom serwisu szybkie odnalezienie się wśród publikowanych treści. Projekt graficzny skupia się na przejrzystym przeprowadzeniu użytkownika przez schemat działania NewLab Systems. Elementy wizerunkowe, kolorystyka, dynamiczny slider, sposób prezentacji produktów, wyodrębniają najważniejsze cechy Klienta. Solidność, innowacyjność, otwartość na nowe możliwości. Intuicyjna wyszukiwarka, możliwość sprawnej rekomendacji, a wreszcie moduł newsletter, wdrożone przez naszych programistów składają się na kolejny ciekawy, nowoczesny projekt.

project-29

NowaFrance sp. z o.o.
Serwis wizerunkowy
Nowa France, to sieć hurtowni elektrotechnicznych, działająca w Polsce od 1989 i konsekwentnie dążąca do osiągnięcia pozycji lidera w branży. Realizacja serwisu wizerunkowego to kolejny element jeszcze lepszej prezentacji oferty Firmy.
OPIS PROJEKTU
Serwis wizerunkowy z modułem elektronicznych zamówień
Serwis dla Nowa France, oparty na umożliwiającym szybką edycję, CMS 2Click, zawiera niezbędne elementy zarówno do kreowania wizerunku Firmy, jak i praktycznych kontaktów B2B. Zespół kreatywny stworzył serwis, który w sposób przyjemny dla użytkownika, przekazuje informacje na temat historii, celów i misji firmy. Jasny, nowoczesny layout wpisuje się w strategię rozwoju Nowa France. Zespół programistyczny uzupełnił serwis o internetowy moduł zamówień/system B2B, a także takie elementy, jak sonda, pozwalający badać społeczność oraz rozbudowane menu oparte na DHTML.
IT Future 2014
I miejsce w kategorii
E-commerce
Innovation
Trol Intermedia
HIT Wielkopolski
Nagroda w kategorii
Innowacyjne
e-rozwiązania
Trol Intermedia
Ekomers 2014
Nominacja w kategorii
Najlepsza platforma
sklepowa
2ClickShop
Ekomers 2014
III miejsce w kategorii
Najlepsza agencja oferująca
usługi wdrożeniowe
Trol Intermedia
Ekomers 2014
Nominacja w kategorii
Innowacja roku
Real-Time Exchange Data
2ClickShop
Zaufało nam ponad 2000 klientów
Poczta 2ClickShop Skontaktuj się z nami