project-1

Hotel Woiński Spa ****
Social media
Hotel Woiński Spa to 4-gwiazdkowy nowy obiekt położony w otoczeniu pięknych lasów i jeziora w Lubniewicach. Miejsce, gdzie można odpocząć od codziennego zgiełku i skorzystać z wyjątkowych zabiegów dla ciała. W celu promocji oferty Hotelu podjęliśmy działania w serwisie Facebook.
OPIS PROJEKTU
Warto od początku zainwestować w budowanie wizerunku i promocję
Hotel Woiński Spa to niedawno otwarty obiekt znajdujący się nad jeziorem Lubiąż. Oferta hotelu i spa ciągle się powiększa. Goście mogą wybierać spośród różnorodnych pakietów pobytowych oraz korzystać z zabiegów beznoclegowych. Hotel to doskonałe miejsce zarówno do wypoczynku, jak i aktywnego spędzania czasu. Każdy z gości odwiedzających znajdzie coś dla siebie. Profil firmy na Facebooku ma być odzwierciedleniem tej zasady.
Koncepcja i strategia
Głównym założeniem strategii było wprowadzenie hotelu do mediów społecznościowych i zwiększenie rozpoznawalności wśród potencjalnych klientów. Do naszych działań wybraliśmy portal Facebook, za pośrednictwem którego planowaliśmy dotrzeć do różnych grup wiekowych. W tym celu stworzyliśmy fan page oparty na tematyce kobiecej, lifestylowej. Na stronie publikowane są również zdjęcia dokumentujące życie spa i aktualna oferta.
Wdrożenie
Dla Hotelu Woiński Spa prowadzimy działania w zakresie: stworzenia i wdrożenia strategii działań mediach społecznościowych oraz prowadzenia fan page’a marki w serwisie Facebook.com (koncepcja/grafika/content/bieżąca komunikacja z fanami).

Prowadzone działania spowodowały większą rozpoznawalność marki oraz wzrost zainteresowania ofertą. Fan page jest miejscem komunikacji Gości i potencjalnych Gości z obiektem. Często odwiedzający hotel dzielą się swoimi wrażeniami z pobytu i rekomendują go społeczności.

Strona na Facebooku jest również pierwszym krokiem ku złożeniu rezerwacji. Dzięki fan page'owi grupa docelowa ma szansę dowiedzieć się o ofercie Hotelu i skutkuje to realnymi odwiedzinami.
Marketing
Strategia komunikacji hotelu w dużej mierze opiera się na kanale Facebook. Promocja wsparta została poprzez kampanię reklamową na portalu Facebook.

project-2

Savpol
Social media
Savpol to wiodąca firma w Polsce dostarczająca wyselekcjonowane, najlepsze jakościowo surowce, produkty i wyposażenie dla branży piekarniczej i cukierniczej i nie tylko. To również ponad dwudziestotrzyletnie doświadczenie oraz pasja do tworzenia nietuzinkowych kulinarnych dzieł sztuki.
OPIS PROJEKTU
Mistrzowie dobrego smaku
Marketing dla firmy Savpol to nie tylko Facebook, to również Instagram, Pinterest oraz blog. Szeroki zakres działań jaki prowadzimy dla firmy ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki w internecie, pokazanie oferty produktowej firmy oraz usług jakie oferuje.
Koncepcja i strategia
Głównym kanałem komunikacyjnym firmy jest Facebook. Publikowane są na nim nie tylko posty produktowe, ale również liczne inspiracje i konkursy, znajdują się na nim też wszystkie aktualności dotyczące firmy – targi, aktualne szkolenia, warsztaty oraz wyjazdy firmowe.

Działania promocyjne dla firmy Savpol to nie tylko smakowite inspiracje, gify, zdjęcia dekoracji - to również przepisy i kreatywne grafiki.

Kontent na blogu podzielony został na dwa działy: dla specjalistów i początkujących, także każdy znajdzie coś dla siebie z dziedziny pieczenia i gotowania. Dzięki licznym zdjęciom nietuzinkowych rozwiązań cukierniczych, które są licznie komentowane i like’owane przez fanów profilu marki, zwiększamy jej rozpoznawalność. Chcemy, aby profil, był niekończącym się źródłem merytorycznych porad oraz kuchennych rozwiązań. Ma nie tylko inspirować, ale i uczyć, aby jeść świadomie.
Marketing
Działania marketingowe dla firmy Savpol są bardzo szerokie: prowadzimy kanały social media takie jak Facebook, Pinterest. Tworzymy kontent na bloga, prowadzimy kampanię promocyjną w social mediach oraz tworzymy dedykowany newsletter.
Obecnie planujemy zwiększenie ilości konkursów oraz rozpoczęcie współpracy z blogerami.

project-3

Elements
Social media
Firma Elements to ogólnopolska sieć salonów oferujących artykuły wyposażenia łazienek. Głównym założeniem prowadzenia profilu na Facebooku dla firmy jest zwiększanie świadomości marki, budowanie zasięgu oraz informowanie o nowych seriach produktów, które marka ma w ofercie.
OPIS PROJEKTU
Elements – świat pełen emocji
Treści jakie publikujemy na profilu mają za zadanie prezentować ofertę produktową marki ale również być inspiracją i rozrywką. Firma posiada wiele salonów w Polsce, dlatego profil ma też za zadanie łączyć poszczególne lokalizacje - prezentować aktualne promocje i pokazywać aktualności z życia firmy.
Koncepcja i strategia
Profil firmy Elements do niedawna nazywał się Łazienki z pomysłem. Obecnie, po rebrandingu firmy i profilu postanowiliśmy zmienić dotychczasową komunikację i wprowadzić na kanale więcej angażujących treści. Stworzyliśmy grafiki, które wymagają od oglądającego chwili skupienia i uwagi. Zabawy jak znajdź różnice, zagadki, pytania które aranżacje podobają się bardziej to tylko kilka propozycji z całego wachlarzu publikowanych treści. Dodaliśmy też dział inspiracje oraz atrakcyjne zdjęcia aranżacyjne. Chcemy, aby profil inspirował i zachęcał do przeglądania oferty produktowej firmy. Na profilu pokazujemy nowości oraz aktualne trendy, przekazujemy informacje z życia firmy oraz zachęcamy do przemyśleń i uśmiechu publikując zabawne memy.
Marketing
Marketing firmy Elements w dużej mierze opiera się na kanałach social media: profile firmy znajdują się na Facebooku i Pintereście. Dodatkowo działania prowadzone są na blogu – pisanie eksperckich artykułów i pomysły na aranżacje to jeden z elementów budowania wizerunku firmy. Dodatkowo marketing wspierany jest przez kampanię AdWords.

project-4

York
Social media
Firma jest wiodącym producentem artykułów gospodarstwa domowego i produktów przeznaczonych do utrzymywania czystości. Profil firmy na portalu Facebook w głównym założeniu służy podniesieniu świadomości marki York wśród konsumentów. To miejsce, w którym znajdują się wszystkie najważniejsze informacje dotyczące sprzątania i nie tylko!
OPIS PROJEKTU
York. Czysta strona życia
Najważniejszym założeniem profilu firmy York jest budowanie rozpoznawalności i świadomości marki. Profil ma służyć codziennej inspiracji dla każdego – bo każdy w swoim domu musi utrzymywać porządek! Treści rozrywkowe, gify, zagadki słowne i konkursy mają służyć zabawie i edukować. Profil jest skierowany zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet.
Koncepcja i strategia
Staramy się, aby fani profilu każdego dnia inspirowali się i poznawali produkty marki.
Działania sukcesywnie kreują wizerunek ekspercki oraz zwiększają zasięg. Obecnie fanpage jest głównym kanałem marketingowym, to dzięki niemu firma może bezpośrednio kontaktować się z klientami, poznawać ich opinie, gusta i monitorować zadowolenie z oferty. Bardzo ważnym czynnikiem jest interakcja - dlatego na kanale publikowanych jest wiele materiałów zachęcających do komentowania i wyrażania opinii.
Marketing
Strategia komunikacji marki w dużej mierze opiera się na social mediach.
Promocja wsparta została poprzez kampanię reklamową na portalu Facebook. Planowane jest rozszerzenie komunikacji o bloga wypełnionego poradami i inspiracjami.

project-5

Tisane
Social media
Tisane to marka naturalnych kosmetyków i produktów leczniczych. Fanpage firmy służy głównie do zwiększenia świadomości marki, przedstawienia oferty produktowej i pokazywania inspiracji nawiązujących do obszarów działania marki: makijaży, trendów itp. Jesteśmy blisko potrzeb naszych klientów.
OPIS PROJEKTU
Tisane – na ustach wszystkich
Profil Tisane to nie tylko oferta produktowa, to również specjalistyczne porady, ale również konkursy i zabawy słowne: fani znajdą tam rebusy, zagadki i inne kreatywne zabawy językowe! Na profilu przedstawiamy również obiektywne opinie o marce, recenzje konsumentów, które pojawiają się na blogach i forach internetowych. Treści jakie publikujemy dzielimy na dwa podstawowe nurty: treści inspiracyjno – rozrywkowe oraz produktowo – merytoryczne.
Koncepcja i strategia
Strategia marketingowa ukierunkowana jest głównie na zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz na zwiększenie zasięgu postów i wpisów o marce. Teksty inspirujące mają za zadanie nie tylko uczyć, ale i bawić – chcemy, aby produkt kojarzył się z wysoką jakością, dlatego szczególną uwagę przygadamy do zdjęć i publikowanych grafik.
Marketing
Promocja marki na ten moment została oparta o działania w social mediach. Obecnie prowadzimy komunikację na portalu Facebook, w przyszłości planujemy poszerzyć zakres o pozostałe kanały social media i bloga. Działania promocyjne wspieramy kampanią reklamową na portalu Facebook.

project-6

Zamika.pl
Social media
Zamika to sklep z artykułami oświetleniowymi, oferujący produkty znanych i cenionych marek. Bardzo ważnym założeniem fanpage'a jest doradztwo i edukacja potencjalnych klientów. Każdy, kto przy zakupie potrzebuje porady przy wyborze produktu z łatwością uzyska niezbędne informacje.
OPIS PROJEKTU
Zamika.pl - Twoje źródło światła
Głównym zadaniem profilu w social mediach jest tworzenie wizerunku marki w Internecie. W przypadku sklepu Zamika.pl stawiamy na rozpoznawalność oraz budowanie świadomości marki. Treści jakie publikujemy dzielimy na dwa podstawowe nurty: treści inspiracyjno – rozrywkowe oraz produktowo – merytoryczne.
Koncepcja i strategia
Prowadzone działania na portalu Facebook mają spowodować wzrost zainteresowania firmą oraz zwiększyć ilość odwiedzin w sklepie, a co za tym idzie zwiększyć konwersję. Naszym głównym celem jest stworzenie więzi internauty z marką. Chcemy, aby treści jakie komunikujemy były nie tylko inspirujące, ale również edukacyjne, stąd na fanapagu pojawiają się liczne treści, które mające potwierdzić eksperckość i profesjonalizm. Informacyjne infografiki i linki do bloga, na którym każdy zainteresowany znajdzie wiele przydatnych informacji publikowane są regularnie.
Oprócz tego komunikacja koncentruje się nie ofercie produktowej firmy. Dodatkowym wyróżnikiem fanpage’a Zamika.pl jest pokazywanie gotowych realizacji wnętrz, aranżacji i inspiracji DIY.
Marketing
Strategia komunikacji opiera się w dużej mierze na social mediach oraz blogu.
Promocja marki wsparta została poprzez kampanię reklamową na portalu Facebook oraz Google AdWords.
Planowane jest rozszerzenie komunikacji o atrakcyjne konkursy.

project-7

Zielona Arkady
Social media
Zielone Arkady to otwarta 13 listopada br. galeria handlowa w Bydgoszczy. Lokalizacja w samym centrum oraz nowoczesna architektura i ogromny wybór oferty handlowej (200 sklepów, restauracji, kawiarni i punktów usługowych) powoduje, że bardzo szybko stała się miejscem często odwiedzanym oraz bardzo rozpoznawalnym.
OPIS PROJEKTU
Największe i najnowocześniejsze Centrum Handlowe w Bydgoszczy
Komunikacja na profilu Zielonych Arkad rozpoczęła się już cztery miesiące przed otwarciem. Pokazywaliśmy cały proces budowy, wynajmu nowych przestrzeni i tworzyliśmy zwartą oraz zintegrowaną społeczność potencjalnych klientów. Liczne konkursy i zagadki spowodowały, że fani szybko zaangażowali się w komunikację.
Koncepcja i strategia
Zielone Arkady to miejsce nie tylko zakupów ale i spotkań. Centrum posiada ciekawą ofertę poza zakupową, dlatego też między innymi rolą fanpage’a jest informowanie o bieżących promocjach, konkursach, ale i wydarzeniach. Dzięki stałemu monitoringowi strony pytania i wątpliwości klientów są szybko i sprawnie rozwiązywane.
Dodatkowo, oprócz oferty produktowej i promocyjnej na Facebooku pokazujemy także treści rozrywkowe i lifestylowe: popularne memy, aktualności ze świata mody i designu oraz zagadki i konkursy, bo to właśnie one cieszą się największa popularnością wśród fanów.

Marketing
Obecnie dla marki komunikujemy oraz prowadzimy działania w zakresie tworzenia i realizacji strategii długofalowej w mediach społecznościowych. Opracowujemy i przeprowadzamy konkursy oraz prowadzimy profil na Instagramie.

project-8

POLOmarket
Social media
POLOmarket to założona w 1997 roku sieć supermarketów. Jest rozwijana wyłącznie w oparciu o polski kapitał. Obecnie tworzy ją około 280 sklepów w Polsce.
OPIS PROJEKTU
Aktualna oferta i sporo inspiracji
POLOmarket to sieć sklepów z szeroką gamą produktów spożywczych, którą uzupełnia oferta produktów non-food. Zadaniem mediów społecznościowych w komunikacji marki jest przede wszystkim wspieranie społeczności klientów w poszukiwaniu okazji zakupowych oraz kuchennych i domowych inspiracji.
Koncepcja i strategia
Głównym zadaniem w komunikacji w imieniu marki jest poszerzanie społeczności fanów POLOmarketu oraz regularne zwiększanie ich aktywności w sieci. Profil sieci służy dwustronnej komunikacji: ze strony marki jest to przede wszystkim komunikacja produktowa zogniskowana głównie na aktualnych promocjach, wydarzeniach lub działaniach CSR. Klienci otrzymują dodatkowy kanał, w którym sprawnie otrzymują odpowiedzi na swoje pytania.
Marketing
Działania Trol Intermedia dla POLOmarket skupiają się na prowadzeniu komunikacji na FB. Prowadzone działania realizują przede wszystkim zadanie budowy wizerunku marki.

Efekty naszych działań są widoczne w comiesięcznych raportach Sotrender. Fanpage POLOmarketu zazwyczaj trafia na podium, wielokrotnie też znajdował się na pierwszym miejscu w kategorii interactivity index oraz przodował w zaangażowaniu fanów.

Dodatkowo, dla fanów na profilu organizowane są konkursy oraz gry interaktywne. Ostatnio z okazji 18 urodzin POLOmarketu na Facebooku została udostępniona gra. Scenariusz zabawy został zaprojektowany przez pracowników Trol InterMedia. Wzbudziła ona ogromne zainteresowanie i błyskawicznie spowodowała wzrost zainteresowania fanpagem POLOmarketu.

W założeniach profil ma służyć nie tylko informacji o bieżących promocjach i aktualnym asortymencie, ale również bawić i angażować. Staramy się, aby odpowiedzi na pytania klientów oraz kontrowersyjne wypowiedzi były nie tylko merytoryczne, ale i żartobliwe. Dzięki temu kilka razy riposty rozeszły się wirusowo i stały się wiralami – o słynnym marszu majonezów czy nieprasującej desce do prasowanie słyszał każdy, kto interesuje się marketingiem.

project-9

Na stole robię wszystko
Social media
Krainaobrusow.pl, to sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada szeroki wybór nie tylko obrusów, ale również zastawy stołowej oraz elementów dekoracyjnych. Aby zwiększyć zainteresowanie ofertą, zainwestował w działania z zakresu promocji e-sklepu w mediach społecznościowych.
OPIS PROJEKTU
Social media to dobry kanał do promocji e-sklepu
Cele, jakie chcieliśmy osiągnąć w przypadku sklepu Krainaobrusow.pl, to przede wszystkim wykreowanie wizerunku eksperta, zwiększenie zasięgu, zainteresowania ofertą sklepu oraz zmiana jego wizerunku na bardziej nowoczesny i otwarty. Z tej przyczyny zdecydowaliśmy się na skorzystanie z zróżnicowanych narzędzi promocyjnych oraz o różnych, choć spójnych modelach komunikowania.
Koncepcja i strategia
Głównym kanałem marketingowym w przypadku e-sklepu Krainaobrusow.pl jest serwis Facebook. Fanpage sklepu nie jest bezpośrednio powiązany z jego nazwą. „Na stole robię wszystko”, łączy w sobie tematykę stołu, powiązaną z produktami Krainy obrusów, jak i szeroko pojmowany temat wystroju wnętrz, dekoracji, czy miejsca wspólnego spędzania czasu z bliskimi. Zespół kreatywny skupił się na przekazaniu fanom sklepu oraz potencjalnym i obecnym Klientom idei pięknego, szczęśliwego domu.
Wdrożenie
Działania zespołu social media obejmowały: stworzenie strategii obecności w mediach społecznościowych, określenie sposobu komunikowania się oraz wybór odpowiednich narzędzi. Do już istniejącego fan page’a w serwisie Facebook.com stworzono grafikę oraz opisy, oddające charakter profilu. Do e-sklepu wdrożono moduł blog, oparty na oprogramowaniu Wordpress, oraz rozpoczęto regularną komunikację. Zespół social media regularnie komunikuje się z odbiorcami sklepu w serwisie Facebook.com, Google+, na blogu Krainy Obrusów oraz tworzy samodzielnie kontent dla kochających piękno i poszukujących ciekawych rozwiązań dla domu. Działania sukcesywnie kreują wizerunek ekspercki marki oraz zwiększają jej zasięg.

project-10

Petlife
Social media
Petlife to kolejny projekt firmy Curver Poland Sp. z o.o. z powodzeniem realizowany i promowany przez firmę Trol Intermedia.
OPIS PROJEKTU
Facebook to idealny kanał do promocji e-sklepu
Petlife to seria produktów firmy Curver , która została stworzona specjalnie dla zwierząt.
W sprzedaży są liczne pojemniki na karmę, transportery oraz inne akcesoria dedykowane dla psów, kotów i mniejszych zwierząt domowych. Atrakcyjne materiały wizualnie pozwalają z powodzeniem promować firmę na Facebooku.
Koncepcja i strategia
Profil na portalu Facebook to nie tylko prezentacja oferty produktowej firmy, ale również liczne inspiracje i treści angażujące. Starannie wyselekcjonowane grafiki z komentarzem odnoszące się do bieżących pór roku, świąt kalendarzowych czy innych specjalnych okazji wzruszają i inspirują właścicieli kotów, psów jak i mniejszych zwierząt futerkowych. Staranie wybrane zdjęcia umieszczane na fanpage’u firmy przypominają dlaczego i za co tak bardzo kochamy zwierzęta. Komunikując atrakcyjnymi i poruszającymi zdjęciami pupili podkreślamy, że zasługują na to, aby dawać im to co najlepsze oraz przypominają o podstawowych zasadach bezpieczeństwa podczas transportu i zabawy.
Dodatkowo, na fanpage’u firmy zostają podlinkowane wpisy z bloga, na którym każdy właściciel zwierząt domowych znajdzie liczne porady dotyczące pielęgnacji, zabawy oraz spędzania czasu wolnego ze zwierzęciem.
Marketing
Naszym celem jest promocja produktów firmy, która połączona została z rzeczowym kontentem, który nie tylko uczy i inspiruje, ale również wzrusza. Atrakcyjne zdjęcia, ciekawe i potrzebne artykuły – to fani znajdą na fanpage’u Petlife.
Promocja marki wsparta została poprzez kampanię reklamową na portalu Facebook

project-11

Dywany kwiatowe
Social media
Firma BENEX to dynamicznie rozwijająca się hurtownia ogrodnicza, prężnie działająca od 2006 roku. Aby wzmocnić promocję firmy podjęliśmy się stworzenia profilu i aktywnego prowadzenia komunikacji na portalu Facebook.com
OPIS PROJEKTU
Codzienne źródło ogrodowych inspiracji
Z racji tego, że firma zajmuje się dystrybucją cebul kwiatowych, bulw i kłączy roślin ozdobnych, to zdecydowaliśmy się postawić na starannie wyselekcjonowany i atrakcyjnie wizualnie kontent. Inspirujące zdjęcia kwiatów, rozwiązań ogrodowych i pięknie udekorowanych bukietów mają nie tylko pobudzić wyobraźnie odbiorcy, ale również zachęcić do pielęgnacji przydomowych ogrodów. Najlepszym kanałem do komunikacji dla sklepu internetowego jest właśnie Facebook, to tam znajduje się najwięcej potencjalnych klientów.
Koncepcja i strategia
Kluczowe założenia, które przyjęliśmy przy tworzeniu strategii dla firmy BENEX było zwiększenie zaangażowania fanów wobec marki i prezentacja oferty. Szeroki wybór cebul kwiatowych, jakimi dysponuje hurtownia, pozwala kreatywnie i ciekawie ująć temat. Liczne przykłady DIY i inspiracje prezentowane na profilu firmy mają wzbudzić zainteresowanie marką i zwiększyć zaangażowanie.
Jednym z głównych zadań, jakie przewidzieliśmy na profilu, jest edukowanie użytkowników: większość zdjęć kwiatów jest dokładnie opisana, co pozwoli fanom nie tylko z łatwością odszukać dany produkt na stronie, ale również posługiwać się profesjonalnym nazewnictwem na co dzień.
Marketing
Dla marki prowadzimy komunikację na profilu FB w oparciu o opracowaną strategię oraz odpowiadamy na komentarze i zapytania fanów. Prowadzone działania mają spowodować wzrost zainteresowania firmą i zwiększyć ilość odwiedzin w sklepie internetowym, a przy tym polepszyć konwersję.

project-12

Hotel Wartosław
Social media
Hotel Wartosław to niezwykle urokliwy obiekt położony na skraju Puszczy Noteckiej we wsi Wartosław. Klimat budynku pochodzącego z początku XX wieku oraz niezwykłe, malownicze otoczenie wśród lasów i jezior sprzyja atmosferze relaksu i kreatywnych spotkań.
OPIS PROJEKTU
Pasja miejsca
Fanpage Hotelu Wartosław jest nie tylko źródłem licznych informacji o eventach i aktualnych promocjach organizowanych przez właścicieli, ale również miejscem, gdzie zobaczycie zdjęcia obiektu, zapoznacie się z wyposażeniem hotelu oraz licznymi atrakcjami turystycznymi w okolicy. Ponadto, prezentowane są zdjęcia z wieczorków tematycznych, imprez okolicznościowych i innych licznych eventów.
Koncepcja i strategia
Profil Hotelu Wartosław pełni rolę informacyjną i wizerunkową. Dzięki aktualnościom zawartym na profilu można zaplanować wyjątkowy weekend w niesamowitych okolicznościach przyrody. To nie tylko źródło kompleksowych informacji o Hotelu. Ma inspirować, zachęcać do zorganizowania szkolenia, eventu lub chwili relaksu w strefie SPA Hotelu Wartosław.
Marketing
Dla Hotelu Wartosław prowadzimy profil na portalu Facebook, tworzymy i wdrażamy strategię e-pr i marketingową.

project-13

Stylowy ogród
Social media
Producent Curver Poland Sp. z o.o. to krajowy oraz światowy lider oferujący produkty do wyposażenia wnętrz oraz produkty ułatwiające aranżację przydomowej przestrzeni ogrodowej.
OPIS PROJEKTU
Poznaj nowy wymiar komfortu i elegancji
Stylowy ogród to kolejny fanpage firmy Curver prowadzony przez Trol Intermedia. Od kilku lat z powodzeniem prowadzimy profile: Petlife i Strefa Stylu dla marki. Przyszedł czas na Curver Lifestyle, czyli meble oraz akcesoria i zabawki ogrodowe.
Szeroki asortyment firmy oraz niezawodna jakość produktów pozwala z sukcesami promować markę.
Koncepcja i strategia
Głównym założeniem było atrakcyjne przedstawienie oferty produktowej firmy. Stymulowanie użytkowników Facebook’a ale i zachęcenie do korzystania z oferty marki. Liczne zdjęcia aranżacyjne oraz inspiracje zachęcają do zapoznania się z ofertą firmy Curver. Fotografie ogrodów, przydomowych tarasów czy balkonów wzbudzają wyraźne zainteresowanie, stąd też główna linia koncepcyjna dla profilu.
Naszym zadaniem jest zbudowanie społeczności, która uwielbia dbać o swój ogród i dom. Interesuje się tym, co jest aktualnie w trendach i z przyjemnością przegląda liczne inspirujące propozycje między innymi jak kreatywnie urządzić przydomowy ogródek, czy ozdobić balkon.
Fanpage Stylowy ogród – to nie tylko liczne inspiracje i przegląd bieżących trendów oraz oferty firmy, to również sposób na życie – chcemy, aby nazwa Curver kojarzyła się jednoznacznie z najlepszą jakością produktów i kreatywną, użytkową przestrzenią.
Wdrożenie
Naszym głównym zadaniem jest tworzenie i realizacja strategii działań marketingowych na profilu Strefa Stylu na portalu Facebook.com. Chcemy aby marka stała się rozpoznawalna i ceniona – w planach jest poszerzenie komunikacji na inne kanały marketingowe. Wdrażana jest również nowa strona internetowa ze sklepem online.

project-14

ElektRa
Social media
Elektra to hurtowania elektryczna z showroomem, w którym można zobaczyć produkty oferowane w katalogach firmy. W celu promocji oferty firmy podjęliśmy działania wizerunkowe na serwisie Facebook.
OPIS PROJEKTU
Włącz dobry nastrój
Fanpage Elektra uczy i inspiruje. Pokazujemy przykładowe aranżacje i inspiracje produktów świetlnych, które można zakupić w firmowej hurtowni, ale nie tylko. Na profilu występuje również oferta około tematyczna. Pasją do dekorowania wnętrz i zamiłowaniem do designu chcemy zarażać fanów i obserwatorów. Angażujemy i inspirujemy – to nasz cel.
Koncepcja i strategia
Naszym celem jest zaangażowanie w komunikację z marką ludzi, którzy cenią dobry humor oraz wartościowe porady – nie proponujmy nudnej i monotonnej komunikacji produktowej. Chcemy wywoływać w odbiorcach pozytywne skojarzenia. Naszym zadaniem jest przekierowanie Internauty do miejsca, gdzie znajdzie rzetelne informacje o produktach. Oferta jest dedykowana nie tylko dla profesjonalistów ale również dla amatorów zainteresowanych tematyką oświetlenia.
Marketing
Dla firmy Elektra prowadzimy profil w portalu Facebook, przygotowujemy i realizujemy strategię marketingową.
W planach jest poszerzenie komunikacji na inne kanały social media.

project-15

Galeria Dominikańska
Social media
Galeria Dominikańska jest pierwszą galerią handlową w sercu Wrocławia. W budynku wyróżnionym przez Stowarzyszenie Architektów Polskich nagrodą w dziedzinie architektury w 2001 roku mieszczą się nie tylko lokale handlowo – usługowe, ale również biura i hotel.
OPIS PROJEKTU
Miejsce spotkań w sercu Wrocławia
Profil Galerii Dominikańskiej ma potwierdzić, że jest to miejsce nowoczesne, z wyjątkową ofertą dedykowaną dla różnych grup społecznych – gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Odświeżenie wizerunku galerii , jako ważnego miejsca rozrywki w centrum Wrocławia.
Koncepcja i strategia
Galeria jest miejscem znanym przez mieszkańców Wrocławia. Naszym celem jest znalezienie prawdziwych miłośników tego miejsca i poszerzenie ich grona. Chcemy, by Galerię rzeczywiście polubiła duża ilość osób, nie tylko na Facebooku, ale przede wszystkim w świecie realnym. Chcemy, by fani się angażowali: zarówno na Facebooku, ale przede wszystkim odwiedzali to miejsce.
Galeria Dominikańska jest miejscem, w którym klienci nie tylko się zaopatrzą w potrzebne produkty, ale też przyjemnie spędzą czas z najbliższymi.
Główne założenia strategii to promowanie ofert i bieżących promocji z życia Galerii w sposób atrakcyjny i niekonwencjonalny, ale również posty angażujące lifestylowe dedykowane do klientów z naciskiem na kobiety.
Marketing
Obecnie dla marki komunikujemy oraz prowadzimy działania w zakresie tworzenia i realizacji strategii długofalowej w mediach społecznościowych.
W planach jest poszerzenie komunikacji na inne kanały social media.

project-16

Estella
Social media
Estella to sieć włoskich restauracji, która serwuje smaki gorącej Italii w samym sercu Poznania. Restauracje wyróżniają się na rynku ponad 20-letnim doświadczeniem, tradycyjnymi recepturami oraz profesjonalnym personelem. Dla marki prowadzimy komunikację na Facebooku.
OPIS PROJEKTU
Warto promować włoską kuchnię na Facebooku
Estella jest jedną z najprężniej działających sieci restauracji włoskich w Poznaniu. Stale się rozwija, powstają nowe lokale, marka poszerza swoją ofertę gastronomiczną. W związku z intensywnym rozwojem i w celu zwiększenia znajomość marki na rynku podjęliśmy zintegrowane działania promocyjne w mediach społecznościowych.
Koncepcja i strategia
Podstawą komunikacji prowadzonej na Facebooku jest inspirowanie i zapoznawanie fanów z włoską kuchnią przez promowanie apetycznie wyglądających potraw oraz ciekawostek kulinarnych. Ponadto zadaniem komunikacji jest przekazywanie najnowszych informacji na temat promocji i aktualnej oferty. Klienci zachęcani są do pozostawienia jak największej liczby opinii na temat restauracji i obsługi. Pozytywne rekomendacje mają szerzyć informacje o restauracjach oraz budować zaufanie wśród pozostałych konsumentów. W długim okresie fan page ma wzmocnić pozytywny wizerunek marki oraz pozyskać nowych klientów.
Wdrożenie
Dla marki przygotowaliśmy strategię e-marketingową oraz odświeżyliśmy wizerunek na Facebooku. Fani mają możliwość skorzystania ze specjalnej promocji, która została dla nich przygotowana - obowiązują happy hours. Takie działanie ma zachęcić fanów restauracji do zapoznania się z menu i przypomnienia użytkownikom wyjątkowych smaków włoskiej kuchni. Poza tym w tym kanale social media wdrożono aplikacje z menu dostępnym w każdym lokalu. Działania przyczyniły się do wzrostu zainteresowania ofertą.

project-17

Namiko
Social media
Namiko to sklep internetowy z wyjątkową biżuterią i dodatkami doskonałej jakości. W ofercie znajduje się także galanteria skórzana, zapalniczki Zippo, wysokiej jakości zegarki, pióra i długopisy Parker oraz inne, eleganckie ozdoby. Oferowane produkty są połączeniem tradycji i nowoczesnych trendów. Dla marki prowadzimy komunikację na Facebooku.
OPIS PROJEKTU
Ekskluzywna biżuteria w mediach społecznościowych
Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych dla firmy oferującej biżuterię i dodatki musi opierać się na estetycznych i atrakcyjnych zdjęciach. Działania mają sprawić, że społeczność internetowa polubi markę i zacznie się za nią rozglądać w codziennym życiu. Dla sklepu internetowego nie ma lepszego kanału do komunikacji i zwiększenia świadomości na temat produktów jak Facebook, na którym użytkownicy szukają inspiracji i wchodzą w relację z ulubionymi markami.
Koncepcja i strategia
Największym wyzwaniem była budowa wizerunku firmy oferującej produkty luksusowe oraz podkreślenie różnorodności oferty. Odbiorcy chcą choć na chwilę przenieść się do idealnego świata, dlatego komunikację budujemy w oparciu o zdjęcia kobiet eksponujących biżuterię oraz innych produktów oferowanych przez Namiko. Celem komunikacji jest ekskluzywna prezentacja oferty. Wartością, którą stale podkreślamy jest luksus.
Wdrożenie
Przygotowaliśmy strategię komunikacji i prowadzimy fan page marki na Facebooku. We wpisach informujemy o produktach, generujemy zainteresowanie marką i przekierowujemy klienta do sklepu internetowego. Podczas komunikacji stawiamy na prawdziwe emocje. To one sprawiają, że użytkownik serwisu wchodzi do sklepu. Poza tym prosimy internautów o rady np. dobór odpowiedniej biżuterii czy dodatków do danej stylizacji, sytuacji - pozwala nam to poznać ich oczekiwania i gusta. Stawiamy na interakcję z fanami. Prowadzone działania mają wpływ na wzrost zainteresowania marką i odwiedzin w sklepie internetowym.

project-18

Kupiec Poznański
Social media
Kupiec Poznański jest popularnym centrum handlowo – biurowym, zlokalizowanym w samym centrum miasta Poznań. Jako nowoczesne centrum potrzebuje skutecznej i bieżącej komunikacji ze swoimi klientami. Dla marki prowadzimy działania w serwisie Facebook.com
OPIS PROJEKTU
Facebook w bieżącej komunikacji galerii handlowej jest podstawą
Istniejąca od kilkunastu lat galeria stanowi ważny, ale przede wszystkim dobrze rozpoznawalny element krajobrazu centrum miasta. Celem działań agencji jest odświeżenie wizerunku Kupca Poznańskiego, przedstawienie go jako miejsca nowoczesnego, które dynamicznie się rozwija, jednak nieoderwanego od historii miasta i tradycji.
Koncepcja i strategia
Podstawą komunikacji prowadzonej na Facebook.com jest przekazywanie informacji na temat oferty sklepów oraz aktualności z życia galerii. Zadaniem kontentu jest ukazywanie trendów i inspiracji dla osób, które są obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Jako priorytet postawiliśmy sobie zmianę sposobu postrzegania Kupca Poznańskiego jako galerii tylko dla majętnych, przedstawienie jego bardzo zróżnicowanej i szerokiej oferty. Zależy nam na pokazaniu, że w Kupcu można przyjemnie spędzić czas z najbliższymi, nie tylko na zakupach, ale też wspólnym obiedzie, czy popołudniowej kawie. Chcemy, by ludzie rzadziej mówili „Czekam na Ciebie przed Kupcem”, a zaczęli „Spotkajmy się w Kupcu”
Wdrożenie
Dla marki przeprowadziliśmy/prowadzimy działania w zakresie: stworzenie strategii działań w mediach społecznościowych, prowadzenie fan page'a marki w serwisie Facebook.com (koncepcja/grafika/content/bieżąca komunikacja z fanami). Planowane jest poszerzenie komunikacji o inne kanały komunikacji.

project-19

Curver
Social media
Marka Curver jest cenionym w całej Europie producentem plastikowych opakowań oraz innych przedmiotów gospodarstwa domowego. Firma posiada linie najwyższej jakości produktów dedykowanych ludziom (CurverStyle, lifeStyle) oraz zwierzętom (Petlife).
OPIS PROJEKTU
Dwa fan page'e skierowane do różnych grup docelowych
Curver to stylowe i ciekawe pomysły oraz innowacyjne rozwiązania, którymi od jakiegoś czasu zaczęliśmy zarażać Internautów. Agencja podjęła zintegrowane działania promocyjne w mediach społecznościowych mające na celu zwiększenie zasięgu marki oraz zainteresowanie jej szeroką ofertą. Ze względu na zróżnicowanie grup produktów - podzieliliśmy komunikację na dwa fan page'e.
Koncepcja i strategia
Strategia e-marketingowa marki została oparta o media społecznościowe. Komunikacja została doprecyzowana odrębnie dla dwóch kategorii produktów: do aranżacji wnętrz i przestrzeni (CurverStyle, lifeStyle) oraz przedmiotów dla zwierząt domowych (Petlife). Celem wszystkich działań jest poszerzenie świadomości marki wśród Internautów oraz nawiązanie i budowanie relacji z klientami.
Strefa Stylu to fan page, na którym generowany content ma za zadanie inspirować i budzić w fanach pragnienie otaczania się równie pięknymi wnętrzami i przedmiotami, jak te przedstawiane na zdjęciach. Działania zgromadzone wokół linii produktów Petlife mają zaś na celu zebranie jak największego grona miłośników zwierząt domowych, dyskutowanie z nimi o ich potrzebach, doświadczeniach i docelowo dostarczanie fanom marki praktycznych porad oraz oferowanie produktów, ułatwiających codzienne życie ze zwierzakami.
Zadaniem agencji jest zaszczepienie w Internautach przeświadczenia o tym, że warto inwestować w praktyczne, ale też najwyższej jakości rozwiązania.
Wdrożenie
Dla marki prowadzimy działania w zakresie: stworzenia i realizacji strategii działań w mediach społecznościowych, prowadzenie dwóch fan page’y marki na serwisie Facebook.com - Strefa Stylu i Petlife (koncepcja/grafika/content/bieżąca komunikacja z fanami) oraz prowadzenie eksperckiego bloga dla linii produktów Petlife. Działania przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności marki, zaś regularny, wysoki przyrost fanów i aktywności na obu fan page’ach wskazują na duży potencjał dalszych działań i poszerzenia płaszczyzn współpracy z agencją.

project-20

BabyOno
Social media
BabyOno to producent artykułów dziecięcych. Priorytetem firmy jest tworzenie produktów bezpiecznych, funkcjonalnych i niezawodnych. Marka wspiera rodziców w procesie wychowania dzieci dostarczając im produktów niezbędnych do prawidłowego rozwoju dziecka.
OPIS PROJEKTU
Wzrost zaangażowania o 50%, nawet 2000 komentarzy pod postem
Podstawowym celem komunikacji było zwiększenie zaangażowania fanów na fan page’u marki, wprowadzenie do komunikacji materiałów brandowanych oraz nowych cyklów tematycznych i uskutecznienie bieżącej komunikacji z fanami. Kilkumiesięczny okres naszej opieki nad fan page'em marki miał się przełożyć na wysoką obecność marki w raportach branżowych w swojej kategorii. Zaangażowanie wzrosło o 50% do 60% zaangażowanych fanów, a pod jednym postem było nawet 2000 komentarzy.
Koncepcja i strategia
W zaproponowanej strategii większą uwagę zwróciliśmy na brandowanie materiałów, aby komunikacja nie opierała się na materiałach zewnętrznych. Na celu mieliśmy jak największe angażowanie społeczności, przy jednoczesnym kreowaniu profesjonalnego wizerunku marki przyjaznej dzieciom i klientom. Komunikacja na Facebooku została oparta o cykle komunikacyjne „Kto pyta – nie błądzi”, w którym publikowane są pytania mam, „Z pamiętnika młodej Mamy”, „Poradnik kreatywnych rodziców”, „Albumy”, przedstawiające zdjęcia najmłodszych fanów marki oraz cykle postów produktowych.
Wdrożenie
Odświeżyliśmy wizerunek marki w serwisie Facebook. Rodzice angażowali się w poszczególne wpisy, dzieląc się swoim doświadczeniem. Właściwa moderacja tysięcy komentarzy spowodowała, że użytkownicy Facebooka chętniej się wypowiadali pod wpisami. Zrezygnowanie w pewnym stopniu z "lol kontentu" nie spowodowało zmniejszenia aktywności. W branżowych rankingach przez okres prowadzenia przez nas fan page'a marka zajmowała najwyższe miejsce z możliwych pod kątem zaangażowania i interaktywności treści.

project-21

Twoje marzenia, nasze projekty
Social media
Transgaj to firma zajmująca się sporządzaniem i realizacją kompleksowych dokumentacji projektowych z zakresu architektury krajobrazu oraz realizacją i pielęgnacją terenów zieleni. Tworzy ją doświadczona i wykształcona kadra z olbrzymią pasją do ogrodnictwa. I to właśnie tę pasję prezentujemy na fan page'u i blogu firmy.
OPIS PROJEKTU
Warto prowadzić działania dla produktów, których nie ma w internecie
W przypadku firmy projektującej ogrody prowadzenie fan page'a na Facebooku mogłoby się wydawać pomysłem niewłaściwym. Jednak branża ta doskonale radzi sobie w tym serwisie. Założenie strony pełnej inspiracji, porad i przykładów jest dobrym kanałem do prezentacji zarówno oferty, jak i produktów. Aby zwiększyć zasięg marki oraz zainteresowanie ofertą, podjęliśmy zakrojone na szeroką skalę i skuteczne działania marketingowe w Internecie.
Koncepcja i strategia
Głównym założeniem strategii przygotowanej dla firmy było uświadomienie potencjalnym klientom istnienie marki oraz zapoznanie z jej ofertą. Podjęte działania marketingowe obejmowały zarówno prowadzenie fan page'a na Facebooku, bloga eksperckiego oraz profilu marki w serwisie Pinterest. Firma chce pozostawać w ciągłym kontakcie z klientami i budować długotrwałe relacje oparte na wspólnej pasji i miłości do ogrodów. Prowadzona komunikacja miała na celu zgromadzić wokół firmy społeczność zainteresowaną tematyką i biorącą aktywny udział w rozwoju fan page'a.

Ujęty w strategii blog pełni funkcję ekspercką, regularne wpisy mają charakter przydatny dla użytkowników Internetu i poruszają bieżące problemy i tematy związane z ogrodnictwem. Pinterest jest kanałem operującym materiałami wizerunkowymi.

Wdrożenie
Dla marki prowadzimy działania w zakresie: stworzenia i realizacji strategii działań w mediach społecznościowych, prowadzenia fan page’a marki w serwisie Facebook.com (koncepcja/grafika/content/bieżąca komunikacja z fanami), profilu w serwisie Pinterest.com oraz eksperckiego bloga. Koncepcja graficzna wszystkich kanałów ma na celu wzbudzenie w odbiorcy pozytywnych emocji i chęć zmian.

Wykorzystanie w komunikacji zintegrowanych, wzajemnie uzupełniających się kanałów w internecie wpłynęło pozytywnie zarówno na zwiększenie znajomości marki na rynku, jak i zainteresowanie klientów usługami i produktami.

project-22

O dziewiątej czy o piątej?
Social media
Cafe Rene oraz Celmar to marki jednego z najnowocześniejszych producentów kawy i herbaty. Przyświeca mu idea, że żadna filiżanka kawy czy herbaty nie jest taka sama, choć musi być tak samo dobra. Działania w social mediach pozwalają społeczności poznać i pokochać jego produkty.
OPIS PROJEKTU
Społeczność musi pokochać Twój produkt
Cafe Rene oraz Celmar to marki jednej z najnowocześniejszych firm produkujących kawę oraz herbatę. Dzięki ciągłym inwestycjom w nowe technologie dorównuje ona liderom działającym w branży. Aby zwiększyć znajomość marki na rynku podjęliśmy zintegrowane działania promocyjne w mediach społecznościowych. Uzupełniające się działania prowadzone za pomocą różnych kanałów pozwalają docierać do większej grupy odbiorców produktu.
Koncepcja i strategia
Komunikacja w Internecie została oparta o media społecznościowe, generowanie contentu związanego z marką oraz tematyką dotyczącą historii produktów, takich jak kawa czy herbata. Naszym wspólnym celem jest: zwiększenie świadomości istnienia marki na rynku oraz nawiązanie i budowanie relacji z klientami. Aby je osiągnąć, sięgnęliśmy po zróżnicowane narzędzia promocji, skłaniające odbiorców do zapoznania się z produktem.

Zespół social media oparł koncepcję na fan page'u pod patronatem marek, wprowadzając do komunikacji bohaterów: skowronka i sowę, komunikujących się z fanami o stałych porach dnia. Koncepcja zakłada wzbudzanie pozytywnych emocji wokół produktów i związanych z nimi rytuałów.
Wdrożenie
Dla marki prowadzimy działania w zakresie: stworzenia i realizacji strategii działań w mediach społecznościowych, prowadzenie fan page’a marki w serwisie Facebook.com (koncepcja/grafika/content/bieżąca komunikacja z fanami), prowadzenie profilu marki w serwisie Pinterest.com oraz Google+.

Działania prowadzone w ramach promocji zwiększyły świadomość istnienia marki na rynku oraz wzrost zainteresowania oferowanymi przez markę produktami.

Tematyka spotkała się z ciepłym przyjęciem, a regularny, wysoki przyrost fanów i aktywność na fan page'u wskazuje na olbrzymi potencjał dalszych działań.

project-23

Great Lengths Poland
Social media
Firma Great Lengths Poland jest wyłącznym dystrybutorem, edukatorem i serwisem na rynku polskim firmy Great Lengths International, światowego lidera w dziedzinie przedłużania i zagęszczania włosów.
OPIS PROJEKTU
Dzięki Great Lengths marzenia kobiet o długich włosach mogą się spełnić.
Great Lengths to znana na całym świecie marka, z którą utożsamiają się hollywoodzkie gwiazdy. Posiada swoje autoryzowane salony w całej Polsce, oferując usługi oraz szkolenia z zakresu innowacyjnych metod przedłużania włosów. Aby zwiększyć zasięg marki oraz zainteresowanie ofertą, podjęliśmy zakrojone na szeroką skalę działania marketingowe w Internecie.
Koncepcja i strategia
Komunikacja w Internecie została oparta o media społecznościowe, generowanie własnego contentu, związanego z marką oraz działania public relations. Naszym wspólnym celem jest: zwiększenie świadomości istnienia marki na rynku, nawiązanie i budowanie relacji z jej Klientami, wykreowanie wizerunku premium. Aby je osiągnąć, sięgnęliśmy po zróżnicowane narzędzia promocji.
Wdrożenie
Dla marki prowadziliśmy/prowadzimy działania w zakresie: stworzenia strategii działań mediach społecznościowych, prowadzenie fan page’a marki w serwisie Facebook.com (koncepcja/grafika/content/bieżąca komunikacja z fanami), prowadzenie profilu marki w serwisie Pinterest.com, organizacji akcji promocyjnych, prowadzenia eksperckiego bloga oraz konstruowania i dystrybucji informacji prasowych. Działania spowodowały znaczący wzrost rozpoznawalności marki.

project-24

Konkurs z marką NeoNail
Social media
Jednym z czynników, które decydują o polubieniu i przywiązaniu do marki, jest organizowanie akcji promocyjnych. Dlatego dla NeoNail Professional zorganizowaliśmy konkurs w serwisie Facebook.com pod hasłem: „Magia Paryża z NeoNail”, w którym na zwyciężczynie czekały atrakcyjne nagrody.
OPIS PROJEKTU
Ponad 2 tys. nowych fanów w czasie trwania promocji.
Cele, które nam przyświecały w przypadku organizacji tego Konkursu, to zwiększenie zainteresowania marką, wzrost aktywności fanek oraz zwiększenie ich ilości. Akcja promocyjna to dobry czas na to, by trafić do grupy docelowej marki. W czasie jej trwania, pokazywaliśmy szczególne korzyści wynikającej z polubienia NeoNail Professional.
Koncepcja i strategia
Konkurs polegał na zainspirowaniu się zdjęciem związanym z Paryżem, a następnie wykonaniu tematycznej stylizacji paznokci i wrzuceniu jej do aplikacji konkursowej. Równolegle do zgłaszania prac konkursowych odbywało się głosowanie społeczności na najlepsze stylizacje. Pięć prac z największą ilością głosów przechodziło do drugiego etapu, gdzie wybór ostatecznych trzech zwycięskich należał do Jury. Konkurs trwał łącznie dwa tygodnie.
Wdrożenie
W ramach obsługi Konkursu, zespół kreatywny przygotował scenariusz oraz teksty. Została wdrożona aplikacja konkursowa (zgodnie z regulaminem Facebooka) oraz przygotowane grafiki konkursowe. Po konsultacji z prawnikiem sformułowano regulamin Konkursu. Napisaliśmy oraz rozdystrybuowaliśmy informację prasową.

W ramach obsługi akcji zespół social media: weryfikował zgodność prac z regulaminem Konkursu, weryfikował głosy oddawane na poszczególne prace, w systemie 24h monitował aktywność na profilu i reagował na wpisy fanek. Konkurs został wsparty reklamą w serwisie Facebook.com.

project-25

Konkurs z Great Lengths
Social media
Akcja promocyjna dla Great Lengths Poland to już drugi duży Konkurs na fan page’u marki. Tym razem odbywał się pod hasłem: „Piękne włosy z Great Lengths”. Każdego dnia kosmetyk firmy wygrywało 10 osób, której najlepiej odpowiedziały na zadane przez nas pytanie. Wpłynęło prawie 1000 odpowiedzi. Przybyło ok. 1500 tys. fanów.
OPIS PROJEKTU
Akcja promocyjna to okazja do zbadania potrzeb konsumentów
Akcja promocyjna jest nie tylko doskonałą szansą na zwiększenie zasięgu oraz liczby fanów. Może być również pozytywnie wykorzystana w zakresie pozyskiwania opinii na temat oferty oraz informacji zwrotnej, dotyczącej potrzeb konsumentów. Celem konkursu „Piękne włosy z Great Lengths” było wykreowanie potrzeby na produkty marki oraz zbadanie grupy docelowej.
Koncepcja i strategia
Konkurs polegał na udzieleniu odpowiedzi na pytanie w aplikacji konkursowej. Przez 10 dni zadaliśmy 10 pytań, dotyczących: produktów marki Great Lengths, potrzeb i oczekiwań konsumentów w zakresie pielęgnacji, stylizacji włosów. Internauci poszukując informacji, potrzebnych do udzielenia odpowiedzi, zapoznawali się: z opisami produktów na stronie www, z profilem marki w serwisie Pinterest.com oraz z informacjami zawartymi na fan page’u Great Lengths.
Wdrożenie
W ramach obsługi Konkursu, zespół kreatywny przygotował scenariusz oraz zadania. Została wdrożona aplikacja konkursowa (zgodnie z regulaminem Facebooka) oraz przygotowane grafiki konkursowe. Po konsultacji z prawnikiem sformułowano regulamin Konkursu. Napisaliśmy oraz rozdystrybuowaliśmy informację prasową. W ramach obsługi akcji zespół social media: weryfikował zgodność prac z regulaminem Konkursu, podsyłał zgłoszenia do Klienta, w systemie 24h monitował aktywność na profilu i reagował na wpisy fanek. Konkurs został wsparty reklamą w serwisie Facebook.com.

project-26

NeoNail Professional
Social media
NeoNail to jedna z wiodących międzynarodowych firm w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. Oferuje wyjątkowe, innowacyjne produkty zarówno klientowi indywidualnemu, jak i salonom kosmetycznym. Ze względu na grupę docelową oraz specyfikę produktu zdecydowała się podjąć zintensyfikowane działania e-marketingowe.
OPIS PROJEKTU
Social media są idealne dla produktów przeznaczonych dla kobiet
Analiza obecnego wizerunku NeoNail wykazała, że niezbędne jest zwiększenie świadomości użytkowniczek na temat marki, zdobycie zaufania oraz ukazanie wizerunku eksperta, który posiada wyjątkową wiedzę z zakresu stylizacji paznokci. Celem jest podtrzymanie statusu lidera w branży oraz dynamiczny rozwój.
Koncepcja i strategia
Komunikacja została oparta na działaniach w mediach społecznościowych oraz wsparta działaniami z zakresu content marketingu oraz public relations. W ramach działań dla NeoNail Professional przygotowaliśmy strategię e-marketingową, w której określiliśmy optymalne narzędzia oraz sposób komunikacji. Zespół kreatywny skupił się na sposobach odświeżenia wizerunku marki, zespół social media podjął działania z zakresu realizacji założeń komunikacyjnych.
Wdrożenie
Dla NeoNail Professional prowadzimy działania w zakresie bieżącej obsługi: fan page’a w serwisie Facebook.com (strategia/grafika/kontent/stała komunikacja z fanami), profilu marki w serwisie Pinterest.com (kontent wizualny), prowadzenia eksperckiego bloga oraz organizacji akcji promocyjnych w social mediach, również w postaci współpracy z blogerkami/vlogerkami. Działania powodują systematyczny wzrost aktywności oraz zainteresowania ofertą marki.

project-27

Porządek musi być
Social media
IKA POLSKA to lider polskiego rynku opakowań, artykułów higienicznych oraz profesjonalnych środków czystości. Promując jedną z jego marek, Moranę, podjęliśmy działania z zakresu koncepcji, stworzenia oraz obsługi fan page’a firmy.
OPIS PROJEKTU
Warto zainwestować w fan page pod patronatem.
W przypadku firmy IKA i marki Morana, na pierwszy rzut oka, media społecznościowe mogą być kanałem nieodpowiednim do działań. Nawet sympatyk firmy niekoniecznie poczuje potrzebę polubienia jej fan page’a w serwisie Facebook. Dlatego postanowiliśmy podejść do zadania w sposób niekonwencjonalny, tworząc fan page pod patronatem, z którego ideą łatwo się utożsamić, bo wzbudza sympatię.
Koncepcja i strategia
IKA to firma, z którą łatwo się zaprzyjaźnić. Zespół, który ją tworzy, posiada wyrazisty charakter oraz poczucie humoru. Dlatego stworzyliśmy fan page, który w sposób humorystyczny porusza temat sprzątania i porządków. Do działań wybraliśmy serwis Facebook.com, ze względu na zasięg tego narzędzia oraz chęć skupienia się w początkowej fazie kampanii na najbardziej popularnym medium.
Wdrożenie
W ramach obsługi stworzyliśmy koncepcję oraz strategię działań w mediach społecznościowych, wraz z określeniem sposobu komunikowania się z odbiorcami. Język głównego bohatera fan page’a, zabawnego „Kapitana Błyska”, to język potoczny, pełen dowcipu i dystansu do tematu porządków. Przygotowaliśmy grafikę fan page’a (cover photo, zdjęcie profilowe) oraz teksty informacyjno-promocyjne. Rozpoczęliśmy również komunikację z odbiorcami, opracowując oraz publikując regularnie treści, a także moderując, inicjując dyskusję. Działania spowodowały zwiększenie zainteresowania marką oraz pozytywnie wpłynęły na jej wizerunek.

project-28

Blog AOx
Social media
Jak woda wpływa na odchudzanie, jakie trzy kroki pozwolą nam dłużej zachować młodość, jak radzić sobie ze skutkami przejedzenia? Potencjałka to woda o wyjątkowych właściwościach antyoksydacyjnych, na jej blogu czytelnik znajdzie unikatowe informacje na temat tego, jakie znaczenie ma woda w codziennym życiu i jak dbać o swoje zdrowie.
OPIS PROJEKTU
Blog może być narzędziem do edukowania odbiorców.
Blog Potencjałki jest elementem strategii e-marketingowej marki, która zakłada edukowanie społeczności w temacie wody Potencjałki, jej wyjątkowych właściwości oraz zdrowego trybu życia, który jest gwarancją dobrego samopoczucia. Tematy, które wspólnie poruszamy, są odpowiedzią na zapotrzebowanie Internautów, a blog stanowi sprawdzone źródło informacji, z którym łatwo się zaprzyjaźnić.
Koncepcja i strategia
Na blogu pojawiają się 3 wpisy w ujęciu miesięcznym. Ich tematyka uzależniona jest od sezonu, bieżącej oferty Klienta w sklepie internetowym oraz potrzeb Internautów. Komunikacja z odbiorcami oraz dystrybucja treści następuje na fan page’u marki. Działania są elementem content marketingu i mają na celu wykreować wizerunek eksperta, edukować w zakresie właściwości produktu oraz zachęcić społeczność do zainteresowania się nim.
Wdrożenie
Blog oparty jest na platformie Wordpress. Zespół kreatywny przygotował koncepcję oraz grafikę bloga, wpisaną w layout e-sklepu. Zespół programistyczny wdrożył rozwiązanie wraz z niezbędnymi wtyczkami. W wyniku działań wzrasta świadomość Internatów na temat produktów.
IT Future 2014
I miejsce w kategorii
E-commerce
Innovation
Trol Intermedia
HIT Wielkopolski
Nagroda w kategorii
Innowacyjne
e-rozwiązania
Trol Intermedia
Ekomers 2014
Nominacja w kategorii
Najlepsza platforma
sklepowa
2ClickShop
Ekomers 2014
III miejsce w kategorii
Najlepsza agencja oferująca
usługi wdrożeniowe
Trol Intermedia
Ekomers 2014
Nominacja w kategorii
Innowacja roku
Real-Time Exchange Data
2ClickShop
Zaufało nam ponad 2000 klientów
Poczta 2ClickShop Skontaktuj się z nami